تصاویر رندر جدید جزئیات طراحی Pixel 7 Pro – Zomit را نشان می دهد

[ad_1]

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط OnLeaks، هفته گذشته چندین تصویر از پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد. پرویز هانیک طراح گرافیک در دنیای فناوری با نام مستعار Technizo Concept مشخص است که گوگل مجموعه ای از تصاویر گوشی های آینده خود را نیز طراحی کرده است.

طبق گفته LetsGoDigital، Pixel 7 Pro از نظر طراحی بسیار شبیه به مدل قبلی خود خواهد بود. این دستگاه با بدنه دو رنگ مشخص می شود که بین آن یک دوربین سه گانه افقی قرار دارد. انتظار می رود مدل جدید پرمیوم دارای صفحه نمایش قدیمی منحنی 6.7 یا 6.8 اینچی باشد. پیکسل 6 پرو دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی است.

پنل پشتی و صفحه نمایش 7 Pro Pixel رندر

وضوح صفحه نمایش QHD+ و نرخ تازه سازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز احتمالاً در ۷ Pro Pixel حفظ می شود. این باعث می شود که انیمیشن ها بسیار زیباتر به نظر برسند. نرخ رفرش نیز هنگام پیمایش صفحات وب طولانی مفید است. مانند سایر گوشی های پرچمدار در دنیای فناوری، صفحه نمایش قطعا یک تجربه تماشای سرگرم کننده است.

پیکسل های نسل بعدی به لطف طراحی صفحه نمایش و سوراخ های مرکزی که دوربین سلفی را در خود جای داده اند، زیبا به نظر می رسند. حسگر اثر انگشت را می توان زیر صفحه نمایش نیز قرار داد. هنگامی که سری پیکسل 6 راه اندازی شد، برخی از کاربران گزارش دادند که سنسور امنیتی دستگاه خیلی کند است یا اصلا کار نمی کند. بنابراین منطقی به نظر می رسد که گوگل سعی کند این صنعت را در نسل بعدی بهبود بخشد. شاید به جای حسگر اولتراسونیک فوق العاده ایمن و حساس که در Galaxy S22 استفاده شده استسنسور نور جدید را دوباره تعویض کنید.

پنل پشتی پیکسل 7 پرو رندر مشکی

مقاله مرتبط:

دوربین جلو احتمالاً تغییر نخواهد کرد. دوربین ماوراء بنفش 11.1 مگاپیکسلی ارتقا یافته مورد استفاده در Pixel 6 Pro مورد تحسین بسیاری از کارشناسان قرار گرفته است. بنچمارک مستقل DxOMark نیز از عملکرد این دوربین سلفی بسیار راضی است. در رتبه بندی آنها، پیکسل 6 پرو در جایگاه چهارم قرار دارد.

از آنجایی که دوربین سلفی خانواده پیکسل به تازگی ارتقا یافته است، نمی توانیم تغییرات زیادی را در نسل جدید شاهد باشیم. پنل Old Pixel 7 Pro توسط Gorilla Glass Victos Plus محافظت می شود. این موضوع در مورد پنل پشت شیشه نیز صدق می کند. همچنین به احتمال زیاد این دستگاه دارای گواهی IP68 است خواهد داشت؛ بنابراین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است.

پنل پشتی مشکی و صفحه نمایش 7 Pro Pixel رندر

طبق تصاویر منتشر شده، دکمه ای در سمت چپ پیکسل 7 پرو وجود ندارد. اما در آن قسمت شیار سیم کارت را می بینید. دکمه پاور در سمت راست و کلیدهای تنظیم صدا درست زیر آن قرار دارند. ناگفته نماند که قسمت پایینی دارای درگاه USB نوع C، فضایی برای بلندگوها و میکروفون است.

نظر شما در مورد ظاهر احتمالی پیکسل 7 پرو چیست؟

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما