تغییر سبک زندگی با کمک خلاصه کتاب Bukapo-Zomit

[ad_1]

برای رویارویی با هر تغییری در زندگی آماده باشید

همه ما شاهد تغییرات کوچک و بزرگ در زندگی خود بوده ایم، زیرا مجبور بودیم مسیر زندگی خود را تغییر دهیم و خود را با شرایط وفق دهیم. در واقع تغییر بخشی جدایی ناپذیر از زندگی است. به عنوان مثال، هرگز امکان نداشت که ما قبل از شیوع ویروس کرونا برای مدت طولانی در خانه قرنطینه باشیم و همه فعالیت های خارج از خانه مانند رفتن به محل کار، مسافرت، مسافرت، خرید باید متوقف شود. در خانه داشتیم خوش می گذراندیم. در این صورت باید از مقاومت در برابر تغییر دست برداریم و با آن سازگار شویم و آن را به فرصت تبدیل کنیم.

این نشان می دهد که ما باید همیشه برای مقابله با هر موقعیتی آماده باشیم و باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم و به سمت بهتر شدن پیش برویم. به این ترتیب می توانیم از روش های خود برای به چالش کشیدن خود و انتخاب بهترین سبک زندگی برای موفقیت بیشتر و در عین حال ایجاد حس خوب استفاده کنیم. کتاب های خوبی وجود دارد که می توانند تغییرات مثبتی در زندگی شما ایجاد کنند. شما می توانید به راحتی به کتاب های توسعه فردی، روانشناسی، انگیزه و موفقیت در وب سایت و اپلیکیشن Bucap دسترسی داشته باشید. تیم بوکاپو شما را به خواندن این مقاله دعوت می کند.

1. تشکر کردن

اگر در حال برنامه ریزی هستید زندگی خود را دوباره بسازید معجزه شکرگزاری را فراموش نکنید. در روزهای سخت و لحظات تاریک زندگی دست از گله و ناله بردارید و سعی کنید جنبه ها و جنبه های مثبت این وضعیت را بیابید و ببینید. برای این کار یک دفترچه بسازید و چیزهایی که در طول روز به شما احساس خوبی می دهد و با بازخوانی آنها انرژی مضاعف می گیرید را یادداشت کنید. از قضاوت و حسادت نسبت به اطرافیان خود دست بردارید و فقط به دنبال تغییر مثبت در خود باشید. نشان داده شده است که قدردانی از بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند. شکرگزاری را به یک عادت خوب در زندگی تبدیل کنید و ضمیر ناخودآگاه خود را به مثبت اندیشی و مثبت اندیشی آموزش دهید.

۲. دست از حسرت

احساس پشیمانی و پشیمانی از روزهای گذشته فقط انرژی شما را برای حرکت به جلو و عقب ماندن در روند زندگی کاهش می دهد. شما نمی توانید آنچه در گذشته اتفاق افتاده را تغییر دهید و فکر کردن به آن باعث می شود احساس افسردگی کنید. اشتباهات خود را بنویسید و از آنها درس بگیرید و به خود قول دهید که آنها را تکرار نخواهید کرد. تنها چیزی که شما روی آن کنترل دارید زمان حال است و با انتخاب ها و تصمیم گیری های درست می توانید آینده را آن طور که می خواهید شکل دهید. آیا چیزی در مورد قانون حباب می دانید؟ پشیمانی ها و اشتباهات خود را رها کنید تا مانند بادکنکی روشن شود و به اوج برسید. این تفاوت زیادی در سبک زندگی شما ایجاد خواهد کرد.

3. رویاهای خود را بنویسید

نوشتن رویاها و اهداف یکی از موثرترین راه ها برای رسیدن به اهداف است. با نوشتن تصور می کنید رویاها برای شما زنده می شوند و انرژی در درون شما و در ضمیر ناخودآگاه شما ایجاد می شود که شما را در مسیر رسیدن به رویاهایتان قرار می دهد. بوکاپو خواندن خلاصه را توصیه کرد برای تحقق آن کتاب بنویسید تهیه شده توسط تیم حرفه ای بوکاپو. در این کتاب نکات کاربردی و کاربردی برای تحقق رویاها ذکر شده است. نویسنده در زندگی شخصی خود می آموزد که چگونه تمام جزئیات اهداف و رویاها را بنویسد و بیان کند. به همین دلیل همه این موارد را در این کتاب جمع آوری کرده و در اختیار خوانندگان قرار داده است. ایده ها و اهداف خود را روزانه یادداشت کنید و آنها را در سبک زندگی جدید خود بگنجانید.

رویاهایت را بنویس

4. با ترس های خود روبرو شوید

با آنچه می ترسید روبرو شوید و آن را انجام دهید. این قطعا بزرگترین چالش در زندگی است. چیزی که از آن می ترسید ممکن است نقطه عطفی در زندگی شما باشد. به عنوان مثال، شما از صحبت کردن با مخاطبان زیادی می ترسید و هرگز توانایی انجام این کار را نمی بینید، بنابراین باید در واقع این کار را برای از بین بردن این ترس انجام دهید. احساس رضایتی که پس از برخورد با ترس ها به سراغ شما می آید آنقدر لذت بخش است که واقعا ارزش دارد با آن ترس روبرو شوید. پس فهرستی از کارهای سختی که در حال حاضر از انجام آنها می ترسید بنویسید و سعی کنید آن را انجام دهید.

5. زود بیدار شوید

کتاب باشگاه پنج صبحنشان دهنده اهمیت بیدار شدن در ساعت 5 صبح است. رابین شارما نویسنده کتاب پنج صبح، نقش مرد میلیاردی را بازی می کند که با فرمولی خاص موفق به ایجاد رشد و شکوفایی خارق العاده در زندگی خود می شود. این کتاب توصیه می کند مهم ترین ساعات روز را با چک کردن تلفن همراه یا خواندن اخبار از دست ندهید و روی مهم ترین چیزها تمرکز کنید. یکی از فرمول های مرد میلیاردر در کتاب پنج باشگاه صبح، استفاده از قانون 20/20/20 است که اولین ساعات بیداری را به سه بخش حیاتی تقسیم می کند. این کتاب راهنمای عملی برای کسانی است که از زندگی تکراری و غیر خلاق رنج می برند.

6. با خود مهربان تر باشید

خودت را دوست داشته باش و به خودت ایمان داشته باش. تنها کسی که می تواند به شما در ایجاد این تغییرات مثبت کمک کند خودتان هستید. این باور را در خود تقویت کنید که هر انسانی ممکن است اشتباه کند. اگر از انجام کاری خوشتان نمی آید و دوست ندارید و آن را صرفاً برای جلب رضایت دیگران انجام می دهید یا اگر می خواهید با انجام آن رابطه خود را حفظ کنید، آن را نادیده بگیرید و فقط به صدای قلبتان و آنچه که فکر می کنید درست است گوش دهید. انجام دادن. عزت نفس خود را افزایش دهید. احساس شایستگی و ارزشمندی خود را افزایش دهید و خود را مجبور به انجام کاری نکنید.

7. همیشه سعی کنید یاد بگیرید

آموزش و یادگیری یک چالش بزرگ در هر دوره از زندگی است و به سن بستگی ندارد. یادگیری مهارت های سازگاری را به شما می آموزد. می توانید خلاقانه تر و آگاهانه تر فکر کنید، رویدادها را با ذهنی باز تحلیل کنید و در نهایت بهترین تصمیم ها را بگیرید. خواندن یکی از ساده ترین و ارزان ترین راه ها برای یادگیری است. این کتاب به شما دریچه ای به دنیای متفاوت می دهد و شروع به ایجاد تغییرات مثبت در سبک زندگی می کند. در هیچ مقطعی از زندگیتان خواندن را متوقف نکنید و سعی کنید آن را به یک عادت روزانه تبدیل کنید. دانش و آگاهی بیشتر باعث افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس شما می شود. اگر فرصت مطالعه کامل کتاب را ندارید، می توانید کتاب های سایت بوکاپو را به صورت خلاصه بخوانید یا گوش دهید. بوکاپو فهرستی از با ارزش ترین کتاب ها در زمینه رشد شخصیت، روانشناسی، موفقیت، مدیریت و انگیزه دارد.

همیشه سعی کن یاد بگیری

آخرین کلمه

ایجاد تغییرات با مراحل کوچک توضیح داده شده شروع می شود. بسیاری از ما هنگام ترسیم تصویری از خود، نگرش آرامی داریم، اما آنچه می خواهیم در درون خودمان است. تغییر یعنی زندگی در لحظه، خوش بین بودن و امیدوار بودن به زندگی و آینده، لبخند زدن و شکرگزاری و تغییر یعنی پذیرش شرایط موجود و گام برداشتن برای بهبود شرایط. تغییرات می توانند در هر سنی شروع شوند و قدم واقعی تصمیم گیری برای شروع تغییرات است!

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما