دیزنی پلاس با 11.8 میلیون مشترک جدید از نتفلیکس پیشی گرفت & زومیت

[ad_1]

دیزنی پلاس در سه ماهه گذشته 11.8 میلیون مشترک جدید اضافه کرد، در حالی که این تعداد به 129.8 میلیون رسید. دیزنی این اعلامیه را به عنوان بخشی از گزارش درآمد سه ماهه اول خود در سال 2022 اعلام کرد و گفت که در مسیر رسیدن به 230 تا 260 میلیون مشترک تا سال 2024 است. این شرکت توانست عملکردی بهتر از حد انتظار داشته باشد.

به گفته TechCrunch، دیزنی تعداد مشترکین سرویس استریم جهانی را به دو دسته محلی و بین المللی تقسیم کرده است. دیزنی پلاس 42.9 میلیون مشترک در ایالات متحده و کانادا و 41.1 میلیون مشترک بین المللی دارد. همچنین دارای 45.9 میلیون مشترک Disney+ Hotstar است که یک سرویس مشترک بین Disney و سرویس تحویل موجود Star India است. در نظر گرفته شده است.

DisneyPlus سریعتر از انتظار وال استریت رشد کرد (حدود 7 میلیون مشترک جدید). موفقیت این شرکت همچنین ممکن است نگرانی سرمایه گذاران را در مورد وضعیت صنعت پخش پس از سه ماهه بد نتفلیکس کاهش دهد. نتفلیکس کمترین رشد مشترک را از سال 2015 تجربه کرده است و تنها 8.3 میلیون کاربر جدید (در مقایسه با 8.5 میلیون) از سرویس آن استفاده می کنند.

سهام دیزنی نزدیک به 8 درصد رشد کرد

حالا بیایید کمی در مورد سایر سرویس های استریم دیزنی صحبت کنیم. Hulu 6.6 میلیون مشترک جدید به 45.3 میلیون مشترک اضافه می کند و ESPN+ با 4.2 میلیون مشترک به 21.3 میلیون نفر رسید. در حال حاضر تعداد کل مشترکین تمامی سرویس های استریم دیزنی 196.4 میلیون نفر است.

همچنین پس از اعلام خبر درآمدهای قوی این شرکت، سهام دیزنی نزدیک به 8 درصد افزایش یافت. باب چاپاکمدیرعامل دیزنی در صحبت با سرمایه گذاران در گزارش سود شرکت، گفت که موفقیت دیزنی پلاس در سه ماهه عمدتاً به دلیل ترکیبی از رشد ارگانیک و محتوای جدید بوده است. در سه ماهه گذشته، Disney+ چند بازی قابل توجه منتشر کرد. از جمله Encanto، Eternals، Hawkeye و The Book of Boba Fett. چاپاک گفت که این شرکت به هدف خود برای انتشار هر هفته یک بازی جدید رسیده است و قصد دارد این تعداد را دو برابر کند.

دیزنی پلاس در بسته بندی پاپ کورن

دیزنی قصد دارد در سال مالی جاری 33 میلیارد دلار برای محتوای جدید هزینه کند تا افراد بیشتری بتوانند اشتراک خود را خریداری کنند و شرکت قوی‌تر شود. چاپاک اضافه کرد که سرویس استریم در مسیر رسیدن به 230 تا 260 میلیون مشترک دیزنی پلاس تا پایان سال مالی 2024 است.

علاوه بر این، چاپاک اعلام کرد که سری جدید دیزنی پلاس «اوبی وان کنوبی» در تاریخ 25 می اکران خواهد شد. بازگشت به این سریال ایوان مک گرگور در نقش اوبیوان شاهد چنین جوانان و بازیگرانی هستیم. هایدن کریستنسن، موسی اینگرام، جوئل ادگرتون، کومیل نانجیانی، ایندیرا وارما و روپرت دوستیابی قابل دسترسی در. انتظار می رود یکی دیگر از سریال های جنگ ستارگان، Andor، امسال منتشر شود. در این سریال، دیگو لونا، استالان اسکار، آدریا آرجونا، فیونا شاو، دنیس جوکر، کایل سولر و ژنو اوریلی او بازی خواهد کرد.

افزایش مشترکین دیزنی پلاس با راه اندازی این سرویس در تابستان امسال در 42 کشور دیگر و 11 منطقه در اروپا، خاورمیانه و آفریقا صورت می گیرد. کشورهای جدید مهم: آفریقای جنوبی، ترکیه، لهستان و امارات متحده عربی.

مقاله مرتبط:

دیزنی تاریخ مشخصی را برای راه اندازی سرویس خود در این کشورهای جدید تعیین نکرده است و اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری در منطقه ارائه نمی دهد. اما احتمالا در ماه های آینده این کار را انجام خواهد داد. DisneyPlus در حال حاضر در 64 کشور از جمله ایالات متحده، کانادا و بریتانیا در دسترس است.

دیزنی همچنین اعلام کرد که قصد دارد تا سال مالی 2023 تعداد کشورهایی را که دیزنی پلاس در آنها در دسترس است (بیش از 160) دو برابر کند. این شرکت به دنبال گسترش تجارت خود به بازارهای جهانی بیشتر است و در حال ایجاد محتوای بین المللی جدید است.

DisneyPlus که در اواخر سال 2019 راه اندازی شد، چند سال گذشته را صرف رقابت با Netflix، Amazon Prime Video و بسیاری از سرویس های پخش دیگر کرده است. این سرویس استریم تا حد زیادی به دلیل محتوای مارول و جنگ ستارگان توانسته خود را در فضای استریم تثبیت کند.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما