توخل: چلسی قوی و قوی خواهد ماند – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813643 |
13 شهریور 1400 شهریور 16:50 |
3062 نتیجه |

یکی
نظرات

من می خواهم ادامه دهم

توماس توخل سعی می کند در مورد آینده چلسی مثبت باشد و گفت که آنها بدون رومن آبراموویچ قوی خواهند ماند.

به گزارش “ورزش سه”، چلسی روزهای حساس و عجیبی را سپری می کند. مالک روسی این باشگاه، رومن آبراموویچ، که در 20 سال گذشته پس از حمله روسیه به اوکراین، چلسی را تغییر داده است، طبق بیانیه رسمی تصمیم به فروش مالکیت باشگاه لندنی که تحت فشار بود، گرفته است.
چلسی که قهرمانی اروپا را در اختیار دارد و قطعا در این فصل جزو چهار تیم برتر خواهد بود، با اتفاقات اخیر روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد.

آبی ها پس از شکست مقابل لیورپول در فینال جام حذفی و سپس شکست دادن لوتون در جام حذفی فردا در لیگ میهمان برنلی حضور دارند. توماس توخل، سرمربی چلسی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: چلسی تیم بسیار خوبی برای من است و می خواهم در اینجا ادامه دهم. من همه چیز این باشگاه را دوست دارم و امیدوارم این همکاری ادامه پیدا کند. “ابهاماتی وجود دارد، اما آیا زندگی همیشه به عنوان یک مربی فوتبال اینگونه نیست؟ من خوشبین و مثبت هستم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.”

توخل درباره وضعیت تیمش گفت:“ما مصدومیت جدیدی نداریم اما باید با مربی بدنسازی و پزشکان تیم صحبت کنم. آسپیلیکوئتا دیروز در تمرین نبود. قاضی زیاش در تمرین بود و امیدواریم به زودی به زمین بازگردیم. ریس جیمز دیروز تمرین کرد. و بعد از دو بازی هیچ مشکلی نداشته است. او به دلیل مصدومیت جزئی مقابل لوتون در کنار ما است. بازیکنانی که در آنجا نبودند، یعنی تیاگو و چالوبا، به تمرینات بازگشته اند و ظاهر خوبی دارند.”

بازی با برنلی: « این بازی مسابقه بسیار متفاوت است و هر تیم سبک خاص خود را دارد. آنها یک تیم فیزیکی و هجومی هستند که روی ضربات ایستگاهی سانترهای بسیار و خطرناک انجام می دهند. می دانم چه بازی پیش روی ماست، اما نمی توانم پیش بینی کنم. نتیجه را بازیکنان حاضر در زمین مشخص می‌کنند.»

اثرات تحولات اخیر بر تمدید و نقل و انتقالات: « هیچ کاری نمی توانیم بکنیم. این طور است، اما می تواند تاثیر مثبت یا منفی در مذاکرات داشته باشد. نمی توانیم پیش بینی کنیم من هنوز فکر می کنم که چلسی باشگاه قدرتمندی است و قوی خواهد ماند. مالک ما تصمیم دارد باشگاه را بفروشد اما در حال فروش یک باشگاه قوی و سازمان یافته است. آیا چلسی می تواند مالک دیگری مانند آبراموویچ داشته باشد؟ بیایید 20 سال دیگر در مورد این موضوع صحبت کنیم و سپس آن را کشف خواهیم کرد. هر کسی که چلسی را بخرد خوش شانس است که آن را دارد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما