تویوتا خودروسازان ژاپنی را پس از حمله سایبری تعطیل کرد | دیجیاتو

[ad_1]

تویوتا اعلام کرده است که 28 خط مونتاژ در 14 کارخانه خودروسازی را به دلیل حمله سایبری به حالت تعلیق درآورده است. هیچ گروه یا سازمانی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت.

حمله سایبری باعث شد تویوتا کارخانه های خود را در ژاپن تعطیل کرد که گفته می شود در حال تولید است 13 هزار ماشین این شرکت خودروسازی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. البته هدف این حمله خود تویوتا نبوده و یکی از تامین کنندگان اصلی قطعات پلاستیکی و الکترونیکی بوده است.

به گزارش رویترز، هنوز مشخص نیست که چه کسی مسئول این حمله بوده است و فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن به خبرنگاران گفت که دولت در حال تحقیق است. وی در خصوص احتمال حمله گروه های روسی نیز گفت: روسیه “اینطور است، نه؟”

تویوتا

تاثیر تحریم های روسیه بر حملات سایبری تویوتا؟

پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، آمریکا و دیگر متحدان غربی تحریم های مالی سنگینی را علیه روسیه وضع کردند و ژاپن نیز از آنها حمایت کرد. به عنوان مثال، از مسدود کردن برخی بانک های روسی برای دسترسی به سیستم پرداخت بین المللی پشتیبانی می کند. سریع وی همچنین از تصمیم خود برای کمک 100 میلیون دلاری به اوکراین خبر داد.

تویوتا در بیانیه ای اعلام کرد که به تامین کننده حمله کرده است. صنایع کوجیما این ورود خودروساز را مجبور به تعلیق 28 خط مونتاژ در 14 کارخانه کرد. با این حال، این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد:

ما به همکاری با تامین کنندگان خود برای تقویت زنجیره تامین ادامه خواهیم داد و تمام تلاش خود را می کنیم تا خودروها را در اسرع وقت به دست مشتریان خود برسانیم.

صنعت خودرو در حال حاضر با بحران‌های زیادی مواجه است که بر عرضه دستگاه‌ها تأثیر می‌گذارد، از جمله کمبود تراشه‌های نیمه‌رسانا در سراسر جهان. نتیجه افزایش بی سابقه قیمت خودرو برای مشتریان و همچنین اختلال در زنجیره تامین است. تویوتا، بزرگترین خودروساز جهان، اخیرا اعلام کرد که انتظار دارد تولید سالانه 9 میلیون خودروی خود را از دست بدهد. کمبود تراشه بر توانایی افزایش تولید تأثیر گذاشت.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما