خاطره ای تلخ از اسطوره ژاپنی از آخرین دیدارش با پدرش

[ad_1]

کد خبر: 1964498
در 20 سپتامبر 1402 ساعت 03:40
126 بازدید

0
چشم انداز

کازویوشی میورا دیر به خانه آمد

پدر کازویوشی میورا، یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال ژاپن که هنوز هم بازی می کند، درگذشت.

خاطره ای تلخ از اسطوره ژاپنی از آخرین دیدارش با پدرش

به گزارش “ورزش سه”، کازویوشی میورا، اسطوره 56 ساله فوتبال ژاپن که در حال بازی است، در شرایط اضطراری مجبور به بازگشت به کشورش شد. او متوجه شد که پدرش نوبو نایا در سن 81 سالگی درگذشت. او که یکی از اعضای تیم فوتبال پرتغال اولیورناس بود، از این کشور اروپایی به فرودگاه هاندا در ژاپن پرواز کرد.

میورا در فرودگاه گفت: پس از پایان فصل در پرتغال در ژوئن به خانه برگشتم. در مورد وضعیت پدرم به من گفتند که فقط 2-4 ماه دیگر زنده است. مصمم بودم این فصل دوباره در پرتغال بازی کنم. در 12 جولای، سه روز قبل از سفر، برای ملاقات پدرم به استان شیزوئوکا رفتم.

1923172

او اضافه کرد: وقتی داشتم می رفتم، پدرم مرا به ایستگاه شیزوکا برد. دست دادیم و خداحافظی کردیم… فکر کردم شاید آخرین باری باشه که میبینمش.

رسانه ورزشی نیکان ژاپن گزارش داد که پدر میورا در بیمارستان بستری نشده و در خانه در حال نقاهت است. وضعیت سلامتی او در ماه سپتامبر رو به وخامت گذاشت. دو روز قبل از مرگش، مادر میورا به او زنگ می‌زند و می‌گوید که پدر می‌خواهد شما را ببیند، پس لطفاً به خانه بیایید.

میورا می گوید: این خبر غم انگیز صبح روز 17 شهریور به من رسید، زمانی که تاریخ و ساعت بازگشت به خانه را مشخص کرده بودم. می خواستم پدرم را قبل از مرگ برای آخرین بار ببینم، اما نشد. دست دادن دو ماه پیش آخرین گرمی بود که از پدرم حس کردم.

1923173

پدر میورا فردی بود که تأثیر زیادی روی این بازیکن داشت. به عنوان یک تاجر، نوبو نایا بین ژاپن و برزیل سفر می کرد و همچنین به خاطر آوردن رشته تزئینی «misanga» از برزیل به ژاپن شناخته می شود، که در اواخر دهه 1980 بسیار محبوب شد. او جام جهانی 1970 مکزیک را تماشا کرد و فیلمی از تیم برزیل به خانه آورد تا پسرش را نشان دهد. این ویدیویی بود که در آن زمان هیچ کس در ژاپن آن را نداشت. به خاطر این ویدیو بود که میورا تصمیم گرفت در سن 15 سالگی دبیرستان شیزوکا گاکوئن را ترک کند و به برزیل برود.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما