دانشگاه صنعتی شریف – مشاوره تحصیلی آکو بهترین مشاور کنکور در کرج

بسیاری از دانش آموزان زمانی که به آن ها مشاوره داده می شود تازه به مشکلات مطالعاتی خودشون از جمله نحوه ی تست زدن و دوره و مرور پی می ببرند. به همین دلیل آموزش تکنیک های تست زنی می تواند در این مورد نقش بسیار تعیین کننده ای داشته باشد. به همین دلیل قبولی در این رشته خصوصا رشته پزشکی آن، نیازمند تلاش و برنامه ریزی بسیار درست و اصولی می باشد. یکی از ویژگی های مشاوره حرفه ای کنکور تجربی این است که از تمامی منابع مهم و مناسب در هر درس اطلاع دقیق دارد و به همین دلیل می تواند بهترین منابع کنکور تجربی را به شما معرفی نماید. 🧐 3⃣ بهترین راهکاری که میشه به تغییرات کنکور ۱۴۰۱ داشت چیه؟ چون یک بار انصراف دادم میگم و از این لحاظ که دیگه اگر قبول بشم وارد نظام میشم و مشکل سربازی هم حل میشه. در روز های تعطیل که ساعت مطالعه شما بیشتره، می تونید 7 یا 8 درس رو بخونید که حتما 3 درس باید از دروس عمومی باشند.

مشاور کنکور انسانی

هر آنچه را که در زمان مطالعه لازم دارید مثل کتاب ، جزوه ، ماشین حساب و … خیلی سبز انتشاراتی دوست داشتنی هست که سبک و سیاق خاص خودش رو داره. عامل دیگر اینکه فشارهای خانواده باعث میشود داوطلب نتواند رشتهای را که واقعاً دوست دارد انتخاب کنند. با بررسی این بخش و مقایسه آن با رتبه داوطلب، می توان به نتیجه گیری نسبی از میزان سختی سوالات و میزان مطالعه ای که برای کسب درصد بالا و رتبه مورد نظر نیاز است ، رسید. مـرور، یکی از موثر تریــن فرآینـد ها در یادگیری محسوب می شود و باعـث می شود که شما بر روی مطالبی که مطالعه کرده اید؛ تسلط کافی پیدا کنید. برای برنامه ریزی کنکور پس از دانلود نمونه برنامه ریزی درسی ، لازم است چند نکته مهم را برای داوطلبان متذکر شویم که حتما باید آن ها را در برنامه ریزی خود رعایت کنند : 1. حتما برای برنامه ریزی درسی واقع بینانه عمل کنید. موسسه اموزشی کیهان در کنار جزوات و خدماتی که ارائه می دهد امکان استفاده از مشاوره ی رایگان با رتبه های برتر کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره را برای داوطلبان عزیز فراهم آورده تا اگردر جایی دچار ابهام شدند و یا به اطلاعاتی برای شروع مسیر مطالعاتی نیاز دارند بتوانند سوالات خود را مطرح کنند .

خیلی از دانش آموزان در سال کنکور یا سال های قبل از کنکور، دچار نوعی بی انگیزگی، ناامیدی و یا سردرگمی میشن و نمی دونند باید چطور با این مشکلات کنار بیان. نقاط ضعف، نقاط قوت و نحوه عملکردمان در سال هاى گذشته را بداند و طبق آن ها ما را راهنمایى کند. 4️⃣ ثبت نام کنکور سراسری در چند زیرگروه آزمایشی در یک نوبت انجام می شود و برای همگی آن ها یک شماره پرونده 7 رقمی و یک کد رهگیری 16 رقمی در اختیار داوطلب مشاور کنکور هیراد ذاکر (شما می توانید اینجا را امتحان کنید) (bestclassic.ir) قرار می گیرد. بخش بالایی کارنامه قبولی کنکور مربوط به اطلاعات فرد است که باید در هنگم ثبت نام به درستی وارد شود.در این بخش می توان نوع سهمیه داوطلب را نیز مشاهده کرد. دانشجویان روزانه باید تا تاریخ که توسط سازمان سنجش اعلام می شود انصراف دهند. مثلا پشتیبانان گروه تجربی همگی از رتبه های برتر کنکور و دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی می باشند.

مثلا در آزمونهای اولیه دروس تخصصی برایتان مهم باشد و تراز دروس تخصصی را اهمیت بدهید. سلام.وقت بخیر/دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هستم.تمام دروس رو پاس کردم فقط پایان نامه مونه. بخش های مختلف آن شامل، دوره های روزانه /شبانه که همان پذیرش دولتی است، مجازی و پردیس خودگردان، پیام نور و غیر انتفاعی و دانشگاه آزاد است. در ستون آخر این بخش، میزان تاثیر سوابق تحصیلی را مشاهده می کنید که ، تاثیر مثبت، تاثیر مستقیم یا فاقد تاثیر مثبت بودن نمرات امتحانات نهایی را در نتیجه نهایی کنکور شما نشان می دهد. مدرس این همایش آقای دکتر علی میرصادقی هستند که سال ها تجربه مشاوره تحصیلی دارند و تنها ایرانی عضو انجمن مشاوران تحصیلی جهانی (SEC) هستند. به جرات می توان گفت که در مشاوره تحصیلی اگر به بعد روانی توجه نشود، به هیچ عنوان برنامه ریزی های درسی نتیجه بخش نخواهد بود. اگر بهعنوان یک داوطلب کنکوری دربارهی راههای موفقیت در کنکور با دوستانتان به بحث و گفتوگو بنشینید، متوجه خواهید شد که یکی از راههای پیشنهادی و البته احتمالی آنها، مراجعه به یک مشاور کنکور است.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.