دشمن سابق مارچلو بیلسا – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813307 |
11 مارس 1400، 12:06 |
8,464 بازدید |

3
نظرات

سخت است که او را دنبال کنید زیرا دائماً اخراج می شود

همه پیام های پس از اخراج مارسلو بیلسا، سرمربی لیدز یونایتد، چندان مهربانانه و دلگرم کننده به نظر نمی رسند.

به گزارش “ورزش سه”، بیلسا که سال ها پس از لیگ برتر توانسته بود لیدز را به این رقابت ها بازگرداند، حالا از هدایت این تیم برکنار شده است.
این بازیکن آرژانتینی پس از دریافت 17 گل و چهارمین شکست متوالی خود پس از باخت 4-0 مقابل تاتنهام هاتسپر در لیدز، اخراج شد.
لیدز در لیگ برتر به تاتنهام شانزدهم باخت و تنها دو امتیاز کمتر به سقوط نزدیک است.
بیلسا از لیل به باشگاه ملحق شد، آنها را به لیگ برتر بازگرداند و اکنون لیدز را ترک می کند زیرا پس از اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه از او برای همه تلاش هایش تشکر کردند، او اعلام کرد که زمان تغییر فرا رسیده است.
برکناری این مربی سرشناس موجی از پیام های حمایتی را به همراه داشت که یکی از آنها از سوی پپ گواردیولا منتشر شد. اما به نظر می رسد که عده ای برای حمله به شخصیت بیلسا از اصطلاحات ترک لیدز نیز استفاده می کنند.
یکی از این افراد خورخه سگویا سرمربی شیلیایی است که پیش از این با بیلسا درگیری داشت. رئیس سابق فدراسیون ملی فوتبال حرفه ای شیلی با تمسخر جدایی این مربی از لیدز در شبکه های اجتماعی گفت: آیا او دوباره اخراج شده است؟ “پیگیری آن سخت تر شده است زیرا همیشه این اتفاق می افتد.”
درگیری بین بیلسا و سگویا بسیار قدیمی است. سرمربی آرژانتینی پیش از این در حالی که در فدراسیون ملی فوتبال شیلی حضور داشت از همکاری با او خودداری کرده بود و در مورد خودش گفته بود: “او یک فاشیست است. مردم قلب فوتبال هستند و سگویا می گوید نظر مردم مهم نیست.”
با این حال مدیر وقت فوتبال شیلی در واکنش به این اظهارات گفت: همیشه از کار بیلسا صحبت می شود اما هیچ کاری انجام نشده است.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما