دوربین راهنمایی و رانندگی خودروهای مجهز به میکروفون را جریمه می کند | دیجیاتو

[ad_1]

مالک یک دستگاه BMW M3 در نیویورک آمریکا جریمه محکمی از سوی پلیس این شهر اعلام کرد. دوربین های جدید ترافیک شهر نیویورک مجهز به میکروفون و دسی بل هستند و به طور خودکار اتومبیل هایی را که سر و صدای زیادی ایجاد می کنند مجازات می کند. مبلغ این جریمه نیز بسیار سنگین در نظر گرفته شده و با رقم اضافه 870 میلیون تومانی 20 میلیون تومان به جیب مالک می زند!

دوربین راهنمایی و رانندگی مجهز به صدا سنج

این جریمه توسط سازمان حفاظت محیط زیست نیویورک تنظیم شده است. صاحب خودرو خبر داد پس از نصب مجدد صدا خفه کن و تعمیر یا تعویض آن، به این بخش بروید و نیازی به پرداخت جریمه 875 دلاری نخواهید داشت.

در غیر این صورت جریمه های بسیار بیشتری برای راننده متخلف به همراه خواهد داشت.

دوربین راهنمایی و رانندگی مجهز به صدا سنج

در نامه این مجازات آمده است:

خودروی شما دارای یک صدا خفه کن است که مطابق ماده 386 قانون راهنمایی و رانندگی از وسایل نقلیه موتوری صدای بیش از حد تولید می کند.

دوربین عکس و پلاک خودروی شما را شناسایی کرد. هنگام نزدیک شدن خودرو و عبور از دوربین، یک صدا سنج نیز میزان دسی بل را ثبت کرد.

وزارت محیط زیست وجود چنین سیستمی را تایید کرد و اعلام کرد که چنین دوربین هایی در نیویورک رایج می شوند.

اگزوز پورشه

نیویورک اولین شهری در ایالات متحده نیست که به چنین سیستمی مجهز شده است. شهر نشویل، تنسی برنامه مشابهی برای استفاده از چنین دوربین های تخصصی دارد.

این دوربین ها ساخت شرکت انگلیسی «Intelligent Instruments» است.

اگزوز بوگاتی شیرون

با این حال، تفاوت این است که سیستم مورد استفاده در نشویل داده ها را به یک سرور منتقل می کند، پس از آن تکنسین انسانی تصمیم می گیرد که آیا جریمه را پرداخت کند یا خیر.

در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک سمت خود چه خواهد کرد.. در صورت استفاده گسترده از این نوع دوربین ها، در واقع باید با اگزوزهای خارجی خداحافظی کرد که از آن به انواع افترمارکت یاد می شود.

با این حال، با فشار گسترده خودروسازان به سمت تولید خودروهای الکتریکی، هیچ مجازات محکمی در عمل منطقی نخواهد بود.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما