رایو وایکانو 0-1 رئال؛ سه امتیاز جایزه به کورتوا و کریم – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812707 |
07 اسفند 1400 23:10 |
62 بازدید |

0
نظرات

رئال مادرید موفق شد با تک گل در دقایق پایانی کریم بنزما از سد رایووایکانو میزبان بگذرد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید با شکست مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا بازگشتی قدرتمند به لالیگا داشت و با سه گل از سد آلاوس گذشت. شاگردان کارلو آنچلوتی پس از این برد آسان از ساعت 21 شنبه شب در ورزشگاه وایکاس میزبان رایو وایکانو بودند. در دیداری که در هفته بیست و پنجم لالیگا برگزار می شود، رئال مادرید با 57 امتیاز صدرنشین است و رایو وایکانو با 31 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

در حالی که رئال مادرید کار سختی مقابل حریف خود نداشت که در چهار بازی اخیر خود در هر چهار بازی شکست خورده و در سه بازی اخیر حداقل دو گل دریافت کرده بود، میزبان غافلگیر شد. با این حال لیدر لالیگا برای کم نکردن فاصله با حریف تا آخرین لحظه به حملات خود ادامه داد و موفق شد پیروز شود.

در شرایطی که پسر اسطوره رئال مادرید، لوکا زیدان، از دروازه رایووایکانو عبور کرد، تیم آنچلوتی شروع به حمله کرد. حمله ده دقیقه اول رئال با آسنسیو در متن. زیدان با یک سیو فوق العاده دروازه را مهار کرد که همان بازیکن با پاس کاروچال و ضربه ای باشکوه از سمت راست محوطه جریمه در دقیقه 23 نزدیک بود دروازه را باز کند.
وینیسیوس که می خواست به روزهای اوج خود بازگردد، در این دیدار سعی کرد برای رئال مادرید گلزنی کند اما اولین تلاش های او از جمله شوت های راه دور بی نتیجه بود. او کم کم از وسط نیمه موتور کریم بنزما وارد زمین شد اما هنوز خبری از گل نیست.
در آخرین دقایق نیمه اول (40) سرانجام رئال به گل رسید اما داور بلافاصله در سوت امتناع خود دمید. کاسیمیرو که در محوطه جریمه توپ را کنترل می کرد، سپس پایش را به ثمر رساند و خطا و آفساید هند این فرصت را توسط داور از دست داد. رئال در وقت اضافه به حملات خود ادامه داد و اگر سیو شگفت انگیز زیدان نبود، بنزما هموطنش برای پیروزی به رختکن می رفت.

نیمه دوم بازی مانند نیمه اول با پیروزی رئال آغاز شد اما اولین موقعیت جدی را بازیکنان رایووایکانو دیدیم. سوارز در دقیقه 55 با یک ضربه سر دیدنی دروازه رئال را به ثمر رساند که کورتوا با واکنش دیدنی تری توپ را مهار کرد تا تیمش بیشتر از این غافلگیر نشود.
پس از این سیو، رئال مادرید دوباره انگیزه یافت تا گل پیروزی را به ثمر برساند و دقایقی بعد حرکتی فنی انجام داد و مودریچ را به گل فرستاد اما باز هم زیدان به موقع پاسخ داد و بازی را 0-0 نگه داشت. . در میانه حملات رئال، رایو وایکانو همچنان بر ارسال از جناحین اصرار داشت. تاکتیکی که به خوبی می تواند یک میزبان خوب و قوی را تحت فشار قرار دهد.
در دقیقه 72 بازی رئال مانند نیمه اول یک گل به ثمر رساند و داور بازی را تکذیب کرد. مودریچ گل را زد اما پرچم داور آفساید بود. ده دقیقه مانده به پایان بازی، حمله ناگهانی میزبان، رئال را تا آستانه شکستی باورنکردنی رساند اما کورتوا بار دیگر نقش ناجی را بر عهده گرفت. . او در موقعیت تک به تک در دو مرحله ضربه حریف را مهار کرد و یک ثانیه بعد همان توپ را با یک پرش بلند به کرنر فرستاد.
پس از تلاش های ناموفق فوق، بالاخره شاهد عبور توپ صحیح از خط دروازه بودیم. گلی که تنها گل پیروزی این دیدار برای رئال شد. در دقیقه 83، همکاری زیبای کریم بنزیما و وینیسیوس جونیور در نهایت مقاومت زیدان و یارانش را شکست تا در سکوت تماشاگران حاضر در ورزشگاه، پیروزی را جشن بگیرند. در این صحنه بنزما توپ را به وینیسیوس رساند و با شروعی سریع چند قدمی جلو رفت و در بهترین لحظه شاهد بازگشت توپ به سمت کریم بودیم و تصمیم بعدی او یک ضربه محکم به درون دروازه بود که منجر به نتیجه آن شد. هدف. تنها هدف بازی

پس از این گل و در 5 دقیقه وقت اضافه، رئال به حملات خود ادامه داد تا حریف خود را از ضدحمله باز دارد و پیروز میدان شود.
شاگردان کارلتو با این برد 60 امتیازی شدند و برای یک بازی دیگر فاصله خود با سویا را 9 امتیاز افزایش دادند. میزبان با این شکست یک قدم از جدول عقب افتاد.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما