رونالدو و در فروش لباس ورزشی تاریخ ساز شد

[ad_1]

کد خبر: 1964579
در 20 سپتامبر 1402 ساعت 01:45
1.1 هزار بازدید |

1
چشم انداز

انتقال کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی به النصر عربستان در کمتر از 8 ماه باعث افزایش هواداران النصر شد و ستاره های دنیای فوتبال را به لیگ عربستان آورد.

رونالدو و در فروش لباس ورزشی تاریخ ساز شد

به گزارش “ورزش سه”، ستاره پرتغالی نه تنها به گل ها و آمارهای افسانه ای خود می بالد، بلکه مزایای مالی و حرفه ای را نیز برای باشگاه خود در خارج از زمین به ارمغان می آورد، زیرا اخیراً به باشگاه سابقش اسپورتینگ لیسبون پرتغال کمک کرد تا با پیراهن سابق خود درآمد کسب کند. .

اسپورتینگ اعلام کرده است که لباس سوم خود را برای این فصل متفاوت عرضه خواهد کرد، زیرا این لباس به غول های پرتغالی تقدیم خواهد شد که آن را در یک بازی دوستانه در سال 2003 به تن کردند. سر الکس فرگوسن مجذوب رونالدو شد و سپس با “شیاطین سرخ” قرارداد امضا کرد.

1923345

کیت اسپورتینگ لیسبون با نام تجاری “CR7” با مشارکت شرکت معروف “نایک” عرضه شد و این کیت در روز اول دیوانه وار فروخته شد، با بیش از 10000 پیراهن فروخته شده در همان روز، بیشترین سفارش ها انجام شد. خارج از پرتغال

1923344

رونالدو اولین بازی خود را برای اسپورتینگ لیسبون در 29 سپتامبر 2002 انجام داد و در یک بازی دوستانه مقابل منچستریونایتد تحت تأثیر قرار گرفت و این لباس به مناسبت بیستمین سالگرد این بازی به فروش رفت. در پیامی از باشگاه اسپورتینگ آمده است که به مناسبت بیستمین سالگرد افتتاح خوزه آلوالاده و قدردانی از بهترین محصول آکادمی فوتبال این باشگاه، پیراهنی با الهام از کریستیانو رونالدو پیراهن اسپورتینگ 2003 در دسترس آنها قرار گرفته است. پنکه برای فروش. لوگوی CR7 روی این پیراهن زرد رنگ دیده می شود. لوگوی باشگاه در یک طرف پیراهن و CR7 در طرف دیگر.

1923343

شایان ذکر است که رونالدو در مرکاتو زمستان گذشته (ژانویه 2023) پس از فسخ قرارداد با باشگاه سابقش منچستریونایتد به النصر پیوست و اکنون با 6 گل و 4 گل در صدر جدول گلزنان و پاسورهای لیگ عربستان قرار دارد. کمک می کند

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما