شهرستان 0-0 ورزشی; کار قبلاً تعیین شده است – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1814555 |
19 اسفند 1400 01:37 |
3,116 بازدید |

0
نظرات

شاگردان پپ با دانش قبلی خود به آرامی صعود کردند.

دیدار منچسترسیتی و اسپورتینگ لیسبون با تساوی بدون گل به پایان رسید و بدین ترتیب شاگردان پپ با برتری 5-0 در بازی برگشت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی به مطمئن ترین نتیجه دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال دست یافت، کاری آسان برای بازگشت به خانه؛ شاگردان پپ با غلبه بر اسپورتینگ لیسبون با 5 گل در خانه، عصر امروز از ساعت 23:30 در ورزشگاه منچسترسیتی میزبان این تیم بودند.

سران لیگ جزیره در دیداری تشریفاتی برای تیم میزبان به مصاف تیم لیگ خردسالان پرتغال رفتند، اما تیم میهمان در تلاش بود تا انگلیس را با نتیجه ای افتخارآمیز ترک کند و از ادامه وحشتناک بازی خارج از خانه جلوگیری کند. سیتی در بازی برگشت چهار بازی را برد که مهمترین آنها منچستریونایتد را 4-1 شکست داد. اسپورتینگ نیز در این مدت دو برد، یک تساوی و یک باخت داشت.

همانطور که انتظار می رفت، سیتی بازی را بهتر از حریف خود آغاز کرد و در عین حال به ستاره هایی مانند مهرز و دی بروین استراحت می داد. در کوارتر اول بازی، مهم ترین اتفاق بازی ناک داون جس داخل محوطه جریمه در دقیقه دهم بود که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. این دیدار با پیروزی بی نتیجه میزبان در 15 دقیقه دوم ادامه یافت. فودن که با واکنش دروازه بان به کرنر رفت، در دقیقه 21 شوت زد و جدی ترین صحنه آن لحظه بود. البته دقایقی بعد ضربه استرلینگ در موقعیت های تک به تک خطرناک می شد. شاگردان گواردیولا تا پایان نیمه اول اجازه هیچ گونه آمادگی هجومی را ندادند و خود او تاکتیک های مختلفی را برای رسیدن به گل اعمال کرد. این دیدار در 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ریاض محرز با یک حرکت در محوطه جریمه توپ را زد و در دقیقه دوم نیمه دوم توپ را به جسوس پاس داد. اما داور پس از بررسی گل مهاجم برزیلی را تکذیب کرد. برتری میزبان ادامه داشت اما خبری از گل نشد. در دقیقه 73، گواردیولا جای اسکات کارسون 36 ساله را به اردسون داد تا به این دروازه بان باتجربه فرصت بازی در لیگ قهرمانان را بدهد. اسکات بلافاصله پس از ورود به زمین با حریف در موقعیت تک به تک قرار گرفت. او در حین مهار مصدوم شد اما توانست به بازی ادامه دهد و نیازی به حضور بازیکن پایه سوم در زمین نداشت.

15 دقیقه پایانی بازی نیز مانند بسیاری از دقیقه سوم دفاع اسپورتینگ لیسبون دنبال شد. در حالی که نه سیتی نیاز به گلزنی داشت و نه اسپورتینگ قدرت گلزنی برای تیم میزبان را داشت، این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم و برخوردهای نادرست بازیکنان میزبان که از ناحیه شکم سیری دقیق نبود، به پایان رسید و در نهایت به پایان رسید. تساوی بدون گل بدین ترتیب شاگردان پپ که در مجموع با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسیدند، جواز حضور در جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما