ظاهراً واتس اپ در حال کار بر روی توانایی چت با کاربران سایر پیام رسان ها است

[ad_1]

با هدف انطباق با مقررات جدید اتحادیه اروپا، واتس اپ ظاهرا در حال کار بر روی توسعه پشتیبانی برای تعاملات و چت ها با سایر پلتفرم ها است. با این روش کاربرانی که حتی اکانت واتس اپ ندارند می توانند با کاربران این پیام رسان تعامل داشته باشند.

با استفاده از این خصوصیت جدید به عنوان مثال، کاربر برنامه سیگنال می تواند بدون داشتن حساب واتس اپ پیامی را برای کاربر واتس اپ ارسال کند.

قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا (DMA) قوانین سخت گیرانه تری را برای شرکت های بزرگ فناوری با هدف بهبود رقابت اعمال می کند. واتس اپ در تلاش است تا ویژگی های جدیدی را به پیام رسان خود اضافه کند تا از قوانین جدید پیروی کند. به نظر می رسد این شرکت قصد دارد اپلیکیشن خود را با قابلیت پشتیبانی از تعامل با اپلیکیشن های شخص ثالث به روز کند.

واتس اپ ظاهرا در حال کار بر روی ویژگی های تعاملی جدید است

یک اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده از آپدیت واتس اپ نشان می دهد که این شرکت در حال کار بر روی توسعه یک ویژگی جدید مرتبط با مقررات جدید اتحادیه اروپا است. با توجه به اینکه این قابلیت در حال توسعه است، این بخش هنوز آماده نیست و در دسترس کاربران قرار نگرفته است. اما این اسکرین شات نشان می دهد که این شرکت در حال کار بر روی توسعه چنین ویژگی است.

واتس اپ 6 ماه فرصت دارد تا مسنجر را با قوانین جدید اروپایی تطبیق دهد تا این سرویس بتواند در اتحادیه اروپا کار کند. هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی جدید در نهایت در اختیار کاربران کشورهای دیگر فراتر از اتحادیه اروپا قرار خواهد گرفت یا خیر.

با توجه به روش های جدید و توانایی سایر برنامه ها برای برقراری ارتباط با واتس اپ، بدون شک شبکه ارتباطی این پیام رسان گسترده تر خواهد شد و کاربران واتس اپ قادر خواهند بود با استفاده از برنامه های پیام رسان مختلف با افراد ارتباط برقرار کنند. این رویکرد به برنامه‌های پیام‌رسان شرکت‌های جدید اجازه می‌دهد تا با WhatsApp رقابت کنند.

باید دید این آپدیت ها چه زمانی توسط واتس اپ پیاده سازی می شوند و کاربران در این زمینه با چه مشکلاتی مواجه خواهند شد.



[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.