فقط یک نفر در مورد آینده ارلینگ هلند تصمیم می گیرد! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1815343 |
23 شهریور 1400 شهریور 20:04 |
19,830 بازدید |

4
نظرات

مرد قوی ایتالیایی؛

مینو رایولا در انتخاب مقصد ستاره نروژی دورتموند ارلینگ هالند نقش اساسی خواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، نظر نهایی مینو رایولا عامل مهمی در تصمیم نهایی ارلینگ هالند خواهد بود. البته سرمربی ایتالیایی تابستان گذشته دوست داشت این بازیکن دورتموند را ترک کند و ماندن او در این باشگاه را خطری می دانست اما در آن زمان مدیران باشگاه آلمانی قاطعانه از جذب او خودداری کردند. مینو رایولا در مورد آینده ارلینگ هالند در ماه می 2021 گفت: “کار من این است که بهترین شرایط مالی ممکن را برای بازیکنانم فراهم کنم، اما پروژه تیمی که به دنبال بازیکن است نیز باید مهم باشد. شما نمی توانید یک بازیکن داشته باشید. بازیکنی مثل ارلینگ. هلند هیچ ایده ای ندارد یا پروژه ای برای آینده فیلمبرداری کند.

ارلینگ هالند به دو چیز توجه دارد. اول گلزنی کرد چون شبیه کریستیانو یا زلاتان است. دوم، کسب عنوان قهرمانی. بنابراین انتخاب او تیمی خواهد بود که بتواند به این اهداف دست یابد. وقتی باشگاه هایی مانند بارسلونا یا مادرید سعی در جذب بازیکنانی با این تاریخ بزرگ دارند، نه گفتن سخت است. پاری سن ژرمن موفق شد به این گروه بزرگ راه پیدا کند و سیتی برای صعود به این مرحله تلاش می کند.

مینو رایولا در خانواده هلندی نفوذ زیادی دارد و البته با اکثر باشگاه هایی که این ستاره نروژی را می خواهند رابطه خوبی دارد. بارسلونا ممکن است بهترین گزینه برای او باشد زیرا رابطه آنها با لاپورتا عالی است. اما مشکل اصلی این است که خود ارلینگ هالند می خواهد به رئال مادرید برود. تیم های انگلیسی بر سر راه خود موانعی دارند. پپ گواردیولا که به دلیل مشکلاتی که با زلاتان داشت، رابطه خوبی با رایولا نداشت.

همین اتفاق در یونایتد رخ داد و پل پوگبا، یکی دیگر از مشتریان رایولا، اخیراً احساس کرد مورد آزار قرار گرفته است. پوگبا در پایان قراردادش از یونایتد جدا خواهد شد. پاری سن ژرمن یکی دیگر از گزینه های رایولا بود. او در این تیم سرمربیگری جیجی دوناروما، مارکو وراتی و ژاوی سیمونز را بر عهده دارد. به این ترتیب به نظر می رسد به زودی و با تایید رایولا، ایستگاه بعدی هلند مشخص شود.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما