قرعه کشی ماهانه آونگ با 250 جایزه نفیس! – زومیت

[ad_1]

آونگ به شما یک جشن ویژه ارائه می دهد! نه برای یک ماه یا یک نفر! اما برای 250 نفر در ماه!

برای واجد شرایط بودن برای شرکت در قرعه کشی های ماهانه آونگ کافیست یکی از محصولات این شرکت را با برچسب قرعه کشی پاندولی بزرگ خریداری کنید و شماره سریال آن را بر روی 100001665 بنویسید. محصولاتی مانند: هارد اکسترنال، SSD و پاور بانک آیدیتا و ایکس پی جی، کارت گرافیک و تجهیزات پیشرفته بازی XPG مانند مادربرد MSI، ماوس، کیبورد و هدست و البته مودم و سایر تجهیزات شبکه برندهای Neturbit و D-Link. .

جوایز این قرعه کشی شامل هارد اکسترنال است. پاوربانک، مودم، فلش مموری و سایر محصولات آونگی، قرعه کشی و برندگان در پایان هر ماه در صفحه اینستاگرام آونگکو @@ اعلام می شود.

نوسان آونگ فقط چند ماه دوام می آورد. یعنی تجهیزات ذخیره سازی، کارت گرافیک، مادربرد، مودم، تجهیزات شبکه و غیره. اگر قصد خرید محصولات را دارید، عجله کنید تا بتوانید در قرعه کشی بزرگ نوسان شرکت کنید!

علاوه بر این، هر خط محصول در این قرعه کشی یک شانس جداگانه است.

نحوه ارسال رشته و شرکت در قرعه کشی بزرگ آونگ

اقلامی که می توانید در این قرعه کشی خریداری کنید دارای برچسب قرعه کشی آونگی بزرگ به شرح زیر است:

آونگ

برای شرکت در قرعه کشی باید ابتدا شماره سریال محصولی که خریداری کرده اید را روی جعبه پیدا کرده و سپس به شماره 100001665 ارسال کنید. اگر در یافتن شماره سریال محصول مشکل دارید، می توانید از لینک زیر کمک بگیرید.

راهنمای پیدا کردن محصولات سری آونگ

در صورت ارسال صحیح شماره سریال محصول، پیامکی از طرف آونگ مبنی بر ورود به قرعه کشی دریافت خواهید کرد.

بنابراین، اگر پس از دریافت شماره سریال محصول، این پیامک را دریافت نکردید، دوباره امتحان کنید (به ترتیب به حروف “-” و شماره سریال توجه کنید)

لیست برندگان ماهانه قرعه کشی آونگ

برای مشاهده نحوه برنده شدن در قرعه کشی و برندگان هر ماه می توانید صفحه اینستاگرام پاندول را دنبال کنید تا در پایان هر ماه از لیست برندگان خوش شانس آونگ مطلع شوید.

آونگ

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما