قفسهای فروشگاهی مخصوص انبار باید ترجیحا فلزی باشد

حرکت روان و پیوسته کابین ها مستلزم مقاوم بودن ریل در برابر فشار سنگین وارد شده توسط چرخها و جلوگیری از خمیدگی و انحا می باشد. این امر باعث می شود حرکت انتقالی از موتور یا فرمان دستی به چرخها به سهولت قفسه انبار انجام پذیرد. برای کاهش رفت آمد کاربران به داخل کابین ها و سهولت در استفاده از مدارک، داخل هر کابین یک میز کشویی درنظر گرفته شده تا کاربر بتواند با قرار دادن پرونده ها روی آن به راحتی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کرده و سپس پرونده را به جای خود برگرداند. در حالت پیش فرض یک قفل مرکزی روی سیستم نصب می شود که با بستن آن تمامی راهرو بسته شده و دسترسی به داخل کابین ها مسدود می شود. قفسه های خود راهرو درایوین که با لیفتراک قابلیت بارگذاری دارد و از تمام فضای سوله و انبار به صورت بهینه استفاده نمایید.

قفسه پيچ و مهره اي

سنسور طولی نیز جهت افزایش ضریب ایمنی سیستم بکار می رود بنحوی که هنگام بسته شدن کابین و یا هنگام حضور کاربر در راهرو از ادامه حرکت آن جلوگیری می کند. این کفی ها همچنین برای قفسه بندی انبار قطعات یدکی، ملزومات و ابزارآلات، بایگانی، انباری منازل وانبار فروشگاه ها بکار می رود. همکاران پرتلاش ما در شرکت تولید و صنعتی رادان صنعت شرق همیشه سعی بر آن داشته اند که با ارائه بهترین محصولات تولیدی خود در زمینه قفسه و قفسه بندی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین مطابقت محصولات با استانداردهای جهانی، رضایت مشتریان خود را بدست آوردند و تا امروز نیز این مهم به تحقق پیوسته است و مشتریان ما از محصولات دریافتی خود رضایت کامل را داشته اند و برای ما لبخند مشتریان پس از استفاده از محصولات، بسیار ارزشمند است که با نگاهی به پروژه های اجرا شده توسط ما در داخل و خارج از این مرز و بوم ، به این موضوع دست پیدا خواهید کرد.

قفسه پيچ و مهره اي قفسه صنعتی از نوع قفسه فلزی، مزیتهای بسیار دارد که به چند مورد آن می پردازیم. پرکاربردترین نوع صفحه در قفسه بندی فروشگاههای مواد غذایی و سوپرمارکتها اینگونه صفحات هستند. برای اطلاع بیشتر در مورد این نوع سازه صفحه کانکس سایدینگ را مشاهده بفرمائید. قفسه های راک در مدل های مختلف طراحی و تولید شده اند که با توجه به نیاز و نوع کالا شما منطبق شود . اما اگر موفق شدید در این دو مرحله مشتری را به ایستادن در مقابل قفسه های کالا ترغیب کنید حالا مشتری در مرحله بالا و پایین کردن اولویت های تصمیم گیری برای خرید قرار می گیرد. طیف وسیع صنایع مختلف و اهمیت مقوله لجستیک در کنار ضرورت ذخیره سازی و نگهداری کالا، موجب گردیده است تا استفاده از سیستم های قفسه بندی در انبار بعنوان یک اولویت اساسی مدنظر قرار گیرد. در بالای هر کابین لامپ مخصوصی تعبیه شده که در هنگام ورود کاربر به صورت هوشمند روشن گردیده و بعد از خروج وی بوسیله دکمه قفل خاموش می شود.

به علت استفاده از چرخ دنده و گیربکس در کابین ها در پایین هر یونیت کلاجی در نظر گرفته شده تا در هنگام قطع برق با آزاد کردن آن، دنده و گیربکس از موتور آزاد گردیده و فرمانها به صورت کاملا روان قابل گردش باشند. طیف وسیعی از تجهیزات فروشگاهی در دیجی راک قرار دادیم تا بدون نگرانی فروشگاه خود را تجهیز نمایید و از تمام فضای فروشگاه خود به صورت بهینه استفاده نمایید. از طریق پلکان و یا بالابر حرکت بین طبقات انجام میشود و جابجایی بار در طبقات توسط نفر و بهصورت دستی و یا با استفاده از تجهیزات کمکی مانند چرخدستی و کانوایر صورت میگیرد. بنابراین در سیستم های وارش ریل بجای قرار گرفتن روی زمین روی یک تسمه آهنی مخصوص سوار می شود تا ضمن بالا بردن قدرت استقامت آن از اصحکاک بین چرخ و زمین و خم شدن ریل جلوگیری شود.

قفسه فروشگاهي

در صورتی که سبک مدرن را برای چیدن قفسههای تان انتخاب کردهاید، بهتر است محصولاتی که روی قفسهها میچینید، رنگهای تند و جذب کننده باشد و اگر سبک کلاسیک را برای قفسهبندی انتخاب کردهاید، رنگ محصولاتتان باید ملایم و روشن باشد. Lock :با فشار این دکمه نور راهروی مربوط به آن روشن شده و حرکت یونیت ها قفل می شود. On / Off :برای خاموش و روشن کردن یونیت استفاده می شود. اگر قفسه ای نباشد کالا نمی تواند برای مشتریان نمایش داده شود. دیجی راک سعی دارد با قرارداد مستقیم با کارخانه های تولید تجهیزات فروشگاهی و حذف واسطه ها ، کالا را مستقیم به دست مصرف کننده برساند. همانطور که میدانید استفاده از تجهیزات و قفسه بندی بی کیفیت ، به مرور زمان مستحلک و تغییر شکل داده و زیبای فروشگاه شما را از بین می برد ، یکی دیگر از اولویت های دیجی راک عرضه برند های مطرح و با کیفیت تولید قفسه می باشد.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.