لیورپول 3-1 نوریچ; شهر تعقیب ادامه دارد :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811547 |
30 روز 1400 روز 20:20 |
769 بازدید |

یکی
نظرات

لیورپول در دیداری زیبا با نتیجه 3-1 نورویچ را شکست داد.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول که در هفته های گذشته نتایج فوق العاده ای کسب کرده، امروز در انتهای جدول میزبان نوریچ بود و در نهایت موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دهد.

همانطور که انتظار می رفت، لیورپول می توانست با پاس محمد صلاح در دقیقه 5 گل اول را به ثمر برساند، اما سیمیکا یک فرصت عالی برای گلزنی را از دست داد.

نوریچ می توانست در دقیقه 15 برای لیورپول گلزنی کند، اما تیمو پوچی با گل این تیم موقعیت عالی را برای گلزنی در تک به تک از دست داد.

در نیمه اول، لیورپول تلاش زیادی کرد تا دروازه نوریچ را باز کند، اما حملات این تیم در پایان 45 دقیقه ابتدایی به بازی بدون گل منجر نشد.

در کمال تعجب نوریچ نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 موفق شد گل اول را به ثمر برساند. ضربه میلوت راشیکا پس از برخورد با جوئل ماتیپ تغییر جهت داد و وارد دروازه لیورپول شد و نتیجه را 1-0 کرد.

همانطور که انتظار می رفت، لیورپول محاصره را تشدید کرد تا اینکه در دقیقه 64 مقابل سادیو مانه به تساوی رسید. ستاره سنگالی با یک حرکت آکروباتیک زیبا دروازه های نوریچ را 1-1 کرد.

تنها سه دقیقه بعد لیورپول موفق شد گل پیروزی را به ثمر برساند. پاس درخشان آلیسون، محمد صلاح را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن ماهرانه دروازه نوریچ را باز کرد و موقعیت 2-1 شد.

پس از گل پیروزی، حملات لیورپول ادامه یافت و این تیم در دقیقه 81 به گل سوم رسید. لوئیس دیاز با گل جردن هندرسون و نوریچ تک به تک شد و با یک شوت به سمت دروازه، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

لیورپول چند موقعیت دیگر روی دروازه نوریچ ایجاد کرد اما نتوانست گل دیگری به ثمر برساند تا بازی با همین نتیجه 3-1 به پایان برسد و شاگردان یورگن کلوپ همچنان از منچسترسیتی پیروی کنند.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما