مشخصات فنی و تصاویر Xiaomi 12 Ultra – زومیت ظاهر شد

[ad_1]

ما اخیراً یاد گرفتیم که احتمالاً مقدمه است شیائومی 12 اولترا به نیمه دوم سال 2022 موکول شد. زیرا شیائومی می خواهد به جای اسنپدراگون 8 نسل 1، این دستگاه را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس عرضه کند. اما این بدان معنا نیست که افشاگری ها متوقف خواهند شد، زیرا یکی از توضیح دهندگان دنیای فناوری به نام Shadow leaks برخی از مشخصات و رندرهای مفهومی دستگاه پرچمدار آینده این شرکت محبوب چینی را فاش کرده است.

این افشاگر گفت: «این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.73 اینچی 2K E5 AMOLED با فناوری LTPO 2.0 عرضه خواهد شد. گفته می شود این نمایشگر از رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کند و دارای نرخ تجدید 120 هرتز است. این ادعا می کند که پرچمدار جدید شیائومی با نسل اول اسنپدراگون 8 عرضه خواهد شد، اما ممکن است این درست نباشد. زیرا همانطور که قبلاً گفتیم، گزارش های اخیر ادعا می کنند که سازنده در تلاش است تا از اسنپدراگون 8 نسل وان پلاس در دستگاه خود استفاده کند.

ظاهر جدید پنل پشتی Xiaomi 12 Ultra و صفحه نمایش سفید

به گفته این مطلع، شیائومی 12 اولترا دارای دو سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 است. سونی آنها به عنوان دوربین اصلی و فرابنفش عمل می کنند. همچنین گفته می شود که دارای لنز پرتره با سنسور 16 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی IMX586 است.

مقاله مرتبط:

تنظیمات دوربین با نشت Shadow فاش شد این کاملاً مخالف اطلاعات افشا شده قبلی است. پیش از این گفته شده بود که Xiaomi 12 Ultra دارای دوربین سه گانه مشابه Xiaomi 11 Ultra است که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز ماوراء بنفش 48 مگاپیکسلی و یک سنسور 40 مگاپیکسلی برای لنز تله فوتو تشکیل شده است.

همچنین، مخبر می گوید که شیائومی 12 اولترا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات عرضه می شود. این دستگاه احتمالا MIUI مبتنی بر اندروید 12 را اجرا خواهد کرد و دارای بلندگوهای استریو با گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود.

با توجه به اینکه نشت Shadow در دنیای فناوری چندان شناخته شده نیست و توضیحات قانع کننده زیادی ارائه نمی دهد، توصیه می کنیم به اطلاعات و تصاویر منتشر شده توسط وی اعتماد کامل نداشته باشید و منتظر اطلاعات بیشتر در مورد Xiaomi 12 Ultra باشید.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما