مصرف شیر گاو می تواند علائم التهاب دیجیاتو را تشدید کند

[ad_1]

برای چندین دهه، بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس یا آمفیزم با مصرف لبنیات شدت علائم خود را افزایش داده اند. محققان دانشگاه های بن و ارلانگن-نورنبرگ دریافتند که پروتئین خاصی در شیر گاو می تواند سلول های ایمنی را برای آسیب رساندن به اعصاب و ایجاد التهاب حساس کند.

اولین قدم در این مطالعه شناسایی علت اصلی علائم التهاب روده در شیر بود. در مطالعه ای روی موش ها، محققان دریافتند که “کازئین(کازئین) باعث ایجاد این نوع حساسیت می شود. آنها گمان می کنند که کازئین باعث می شود که سیستم ایمنی به سلول های سالم مغز پاسخ نادرست بدهد. به عبارت دیگر، کازئین احتمالاً به عنوان یک آنتی ژن عمل می کند و سلول های ایمنی را به سلول های سالم جذب می کند.

آنها برای تولید کازئین با مولکول های مختلف کازئین تولید می کنند. شفت در بدن، در مقایسه لازم است. میلین ماده ای است که در انتهای اعصاب بدن برای برقراری ارتباط با آنها تشکیل می شود. معلوم شد پروتئینی به نام «.مگ(MAG) بسیار شبیه به کازئین عمل می کند و آنتی بادی های بدن نیز به پروتئین مگ حساس هستند.

اتصال آنتی بادی های کازئین (قرمز) به پروتئین های مگ (سبز) در مغز

چه کسانی در معرض خطر این علائم هستند؟

با این حال، محققان خاطرنشان کردند که این علائم در افرادی رخ می دهد که قبلاً به محصولات لبنی حساسیت دارند. این تیم در حال حاضر در مرحله آزمایشی برای بیماران است. ام اس برای تشخیص حساسیت به کازئین کار می کند. بیماران می توانند برای بررسی وجود آنتی بادی های لازم برای حساسیت به این ماده آزمایش شوند و در نهایت باید از مصرف شیر، ماست و پنیر خودداری کنند.

با این حال، مطالعات تجربی نشان می دهد که افرادی که مقادیر زیادی شیر گاو مصرف می کنند، بیشتر در معرض التهاب و افزایش حساسیت هستند. با این حال، آنها بیشتر به کازئین حساسیت دارند که به نوبه خود منجر به تولید آنتی بادی می شود. سلول های مغز دردناک است و باعث التهاب می شود.

البته برای تایید این نظریه نیاز به مطالعات بیشتر و مطالعات بیشتر است. با این حال، تنها تیم کازئین این بیماری باعث التهاب نمی شود و عوامل مهم تری در ایجاد این بیماری نقش دارند.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.