کرمان موتور KMC K7 – شرایط فروش قیمت + فیلم | دیجیاتو

[ad_1]

شرکت چینی JAC که در ایران با نام جک شناخته می شود، اولین تصاویر رسمی از جدیدترین مدل کراس اوور خود را منتشر کرد. نام این خودرو Jiayue X7 است و در کلاس کامپکت قرار می گیرد. کراس اووری که در سال 1401 یک میلیارد و 210 میلیون تومان قیمت خواهد داشت، در ایران با نام KMC K7 شناخته می شود و کرمان موتور عرضه آن در بازار را بر عهده دارد. با ما همراه باشید تا نگاهی به مشخصات فنی و سلامت، مشخصات، رقبا و برچسب قیمت این خودرو داشته باشیم:

Jiayue X7 یا KMC K7 بدنه نسبتاً مدرنی دارد. شکل و طرح چراغ های این کراس اوور چینی به گونه ای طراحی شده است که شبیه شاسی بلندهایی مانند جیپ چروکی و هیوندای سانتافه باشد.

کیس جک جیایو X7

جلوپنجره پهن با خطوط عمودی متعدد را می توان مهمترین عنصر در نمای جلوی این خودرو دانست. در دو طرف این عنصر و در بالاترین ارتفاع ممکن، چراغ های LED در روز به خوبی قرار گرفته اند. چراغ های دو طرف سپر نیز وظیفه تامین روشنایی در شب را بر عهده دارند.

در نمای جانبی موتور KMC K7 کرمان که طراحی ساده تری دارد به جز خط ضخیمی که از جلو شروع شده و تا چراغ های عقب امتداد می یابد چندان جلب توجه نمی کند. در نمای عقب، چراغ ها طبق معمول این روزها با یک نوار باریک به هم متصل می شوند. البته استفاده از کلمه connect زیاد دقیق نیست چون لوگوی جک در وسط از اتصال دو چراغ جلوگیری می کند!

نمای عقب موتور کرمان KMC K7

با نگاهی دقیق تر به تصاویر مشخص می شود که کراس اوور جدید چینی مجهز به اسپویلر سقفی و چهار لوله اگزوز است که احتمالاً تزئینی هستند. طبق یک نشریه محلی، جک Jiayue X7 از نظر ابعاد بدنه دارای ویژگی های زیر است:

  • طول: 4776 میلی متر
  • عرض: 1900 میلی متر
  • ارتفاع: 1760 میلی متر
  • فاصله محوری: 2750 میلی متر
نمای جانبی موتور KMC K7 کرمان

جک Jiayue X7 دارای کابینت ارتقا یافته است. همانند اکثر مدل های فعلی، هیچ نمایشگر آنالوگ پشت فرمان وجود ندارد و برای ارائه اطلاعات مختلف از نمایشگر دیجیتالی استفاده می شود. درست در وسط دسته ابزار یک صفحه بزرگ و عریض قرار دارد. این صفحه نمایش که برای کنترل سیستم اطلاعات سرگرمی استفاده می شود، با دسته ابزار همسطح نیست و ثابت است.

از دیگر ویژگی های جالب Jiayue X7 می توان به اهرم دنده خوش فرم، درب کشویی در کنار آن، احتمالاً مربوط به محفظه وسایل کوچک و سقف پانوراما اشاره کرد. همچنین به نظر می رسد این خودرو از شارژ بی سیم تلفن همراه نیز پشتیبانی می کند.

موتور KMC K7 کرمان

ویژگی ها و امکانات فنی KMC K7

KMC K7 از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت 174 اسب بخار و حداکثر گشتاور 251 نیوتن متر بهره می برد. یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند. مصرف سوخت این کراس اوور 8 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

شایان ذکر است که شتاب صفر تا صد این خودرو کمتر از 11 ثانیه (رسمی) و 13 ثانیه (تست شده) و حداکثر سرعت آن برابر با 160 کیلومتر در ساعت است.

از دیگر ویژگی های این کراس اوور 1700 کیلوگرمی می توان به استاندارد آلایندگی یورو 5، سیستم تعلیق جلو با بند مک فرسون و سیستم تعلیق چند لینک مستقل در عقب اشاره کرد.

از جمله ویژگی های KMC K7 کرمان موتور، 4 ایربگ، سنسور نور، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سقف پانوراما، ترمز دستی برقی، استارت فشاری، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، آمپلی فایر دیجیتال قابل شمارش می باشد. جلو، درب جعبه برقی، تزئینات داخلی چرم، گرم کن و خنک کننده صندلی جلو، صندلی برقی راننده، صفحه نمایش لمسی، دوربین 360 درجه و موارد دیگر.

به روز رسانی مشخصات KMC K7 – سپتامبر 1400:

بر اساس کاتالوگ جدید کراس اوور KMC K7 موجود در سایت کرمان موتور، مشخصات فنی و قوای محرکه این خودرو تغییر کرده است.

در کاتالوگ جدید KMC K7 کرمان موتور، قدرت تولید پیشرانه 1.5 لیتری در نسخه یورو 5 این خودرو از 171 اسب بخار به 161 اسب بخار کاهش یافته است اما گشتاور تولید همچنان 251 نیوتن متر است.

گفته می شود دلیل اصلی محدود کردن قدرت تولیدی پیشرانه K7 توسط کرمان موتور، قوانین مربوط به استاندارد آلایندگی یورو 5 است.

قیمت و رقبای KMC کرمان موتور

بر اساس آخرین شرایط فروش منتشر شده توسط کرمان موتور، قیمت KMC K7 برابر با 950 میلیون تومان است. پیش بینی می شد قیمت این خودرو بیش از یک میلیارد تومان باشد اما با عرضه یکی از رقبای جدی بهمن موتور فیدلیتی با قیمتی در حدود 650 میلیون تومان، قیمت آن موقتا به 950 کاهش یافت. میلیون تومان.

هم اکنون این خودرو در بازار آزاد با توجه به نوسانات اخیر نرخ دلار با قیمتی حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان معامله می شود.

در حال حاضر کرمان موتور KMC K7 را در 6 طیف رنگی مختلف به خریداران این خودرو عرضه می کند.

معایب موتورهای مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت
TGDI چیست؟

قیمت KMC K7 توسط کرمان موتور برای سال 1401 اعلام شد

شرکت کرمان موتور قیمت جدید خودرو KMCK 7 را ویژه اسفند 1400 منتشر کرد.
قیمت درج شده از روز شنبه 14 اسفند 1392 قابل اعمال خواهد بود. شایان ذکر است قیمت این خودرو 1401 (تحویل 1401) معادل 1.21 میلیارد تومان است که نسبت به شرایط فروش قبلی (دی ماه 140) 30 میلیون افزایش داشته است.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.