مقصد نهایی هلند؛ همه چیز به توپ طلا بستگی دارد – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813594 |
13 شهریور 1400 شهریور 13:53 |
22,415 نتیجه |

14
نظرات

واقعیت جلوتر از سیتی و بارسا

گمانه زنی ها در مورد آخرین توقف ارلیگ هلند ستاره بوروسیا دورتموند برای فصل آینده ادامه دارد.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد هلند با دورتموند تا سال 2024 اعتبار دارد اما بند 75 میلیون یورویی فسخ قرارداد در تابستان آینده فعال می شود و به همین دلیل بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال خرید این بازیکن هستند.
هلند در حال حاضر در موقعیت خوبی برای انتخاب باشگاه آینده خود قرار دارد. منچسترسیتی و رئال مادرید دو رقیب اصلی این بازیکن هستند و بارسلونا در رده سوم قرار دارد.
مدیران بارسا تمام تلاش خود را برای جذب این بازیکن 21 ساله به نوکمپ انجام داده اند و امیدوارند اجازه ندهند هلند و کیلیان امباپه همزمان به رئال مادرید منتقل شوند.

ستاره نروژی می خواهد نامی برای خود در تاریخ فوتبال دست و پا کند و معتقد است که هدف بعدی او باید باشگاهی باشد که به او اجازه دهد تا برای توپ طلا به طور جدی رقابت کند. این موضوع به دغدغه جدی این بازیگر تبدیل شده است و او آن را با مدیر برنامه مینو رایولا مطرح کرده است.
رایولا و پدر هلند یک سال است که با بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی ملاقات کرده‌اند، از زمین‌های تمرین بازدید می‌کنند، درباره نقش بازیکن در هر تیم سؤال می‌پرسند و سعی می‌کنند اطلاعاتی در مورد پروژه آینده هر باشگاه به دست آورند. مجموع این روند تاکنون رئال مادرید و سیتی را از یکدیگر پیشی گرفته است.

هالند می خواهد در هر تیمی که بازی می کند بازیکن کلیدی باشد، اما برای او مهم نیست که با یک بازیکن بزرگ دیگر در خط حمله بازی کند. او می‌داند که بازی برای رئال مادرید با امباپه می‌تواند به او در رسیدن به یک توپ طلای ارزشمند کمک شایانی کند.
رئال مادرید معتقد است که شرایط لازم برای جذب تیم ملی نروژ را دارد، اگرچه اولویت اول آنها در تابستان امسال جذب کیلیان امباپه و اطمینان از عدم تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن خواهد بود.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما