مندی: قرعه کشی چلسی لیگ قهرمانان آسان نیست :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811865 |
02 مرداد 1400 شهریور 18:12 |
3,204 بازدید |

0
نظرات

زمانی برای جشن گرفتن نیست

ادوارد مندی دروازه بان سنگالی چلسی تاکید کرد که اکنون زمان جشن گرفتن آخرین موفقیتش نیست.

به گزارش “ورزش سه”، ادوارد مندی در یک سال گذشته با تیم ملی سنگال قهرمان جام ملت های آفریقا شد، با چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و عنوان بهترین دروازه بان سال 2021 فیفا را نیز از آن خود کرد. ادوارد مندی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با لیل در لیگ قهرمانان اروپا مدعی شد که این مسابقات قرعه‌کشی آسانی نبود و لیل قدرت خود را در مرحله گروهی ثابت کرد.
ادوارد مندی می گوید: “امسال اتفاقات خوب زیادی برای من رخ داده است. من از موفقیت تیم ملی سنگال و چلسی بسیار خوشحالم و افتخار می کنم. البته اکنون فرصتی برای جشن گرفتن ندارم زیرا بازی های بزرگ زیادی در پیش داریم. در هفته‌های آینده دو نفر خواهیم بود، بنابراین من فقط روی بازی بعدی و در پایان فصل تمرکز می‌کنم. برای جشن گرفتن وقت خواهم داشت.

هفته مهمی در پیش داریم اما همانطور که گفتم وقتی برای چلسی بازی می کنید همیشه فینال ها و بازی های بزرگی وجود دارد. در این فصل فقط روی خودمان تمرکز می کنیم و به نقاط قوت خود فکر می کنیم. ما تمرکز داریم، نیازی به انجام کار جدیدی نداریم و فقط باید به سبک بازی خود اعتماد کنیم.
برای رویارویی با لیل؟ در لیگ قهرمانان و در این مرحله از رقابت ها قرعه کشی آسانی وجود ندارد. لیل به صدر گروه خود رسیده است و فکر می کنم این نشان دهنده عملکرد آنها در تیم هایی مانند سویا و سالزبورگ است. آنها عملکرد خوبی داشته اند، بنابراین این قرعه آسانی برای چلسی نیست.
پیام ادوارد مندی به مدافعان جوان؟ همیشه به کار خود ادامه دهید، خود را باور داشته باشید و هر زمان که فرصتی برای نشان دادن استعدادهای خود دارید از آن استفاده کنید. همیشه سعی کنید هر روز بهتر شوید زیرا ورود به یک باشگاه شروع خوبی است، اما پیشرفت سخت ترین بخش است. “ابتدا رقیب خود باشید، بنابراین باید بهتر از دیروز کار کنید و همیشه آماده حرکت رو به جلو باشید.”

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.