یونایتد 3 – 2 تاتنهام; مگوایر با رونالدو ملاقات نکرد! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1815063 |
21 مارس 1400، 22:54 |
22,209 بازدید |

17
نظرات

منچستریونایتد با نبوغ و هت تریک کریستیانو رونالدو تاتنهام هاتسپر را شکست داد.

به گزارش “ورزش سه”، در شب گل های عجیب یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد، کریستیانو رونالدو نمایش فوق العاده ای ارائه کرد و موفق شد با سه گل رونالدو 2-3 بار از سد اسپرز عبور کند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 پس از یکی دو حمله به گل اول رسید. کریستیانو رونالدو پشت محوطه جریمه تاتنهام موقعیت گرفت و با یک ضربه فوق العاده و غیرقابل مهار دروازه اسپرز را باز کرد.

دقایقی بعد با حرکت سان هیونگ مین، رودریگو بنتانکور فرصت زیادی برای زدن گل اول تاتنهام نداشت، اما ضربه سر توسط دیگو دالوت دفع شد.

با این حال تاتنهام در دقیقه 32 بازی را به تساوی کشاند. پاس دژان کولوشفسکی به الکس تلس رسید و اسپرز را به یک ضربه پنالتی رساند. هری کین پشت توپ بود و با وجود تشخیص درست دیوید دخیا موفق به گلزنی شد.

با این حال رونالدو همچنان به درخشش خود ادامه داد و دقایقی بعد موفق شد گل دوم یونایتد را به ثمر برساند. پاس واضح و دقیق گیدون سانچو به کریستیانو رونالدو روی محوطه دروازه و ستاره پرتغالی با ضربه ای دقیق و محکم هوگو لوریس را شکست داد. در نیمه اول اتفاق خاصی در گل های دو تیم نیفتاد و یونایتد با برتری 1-2 به رختکن رفت.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و دقایقی بعد این تاتنهام بود که درون محوطه جریمه یونایتد به گل رسید اما ضربه سون هیونگ مین از زمین اشتباه بود و درست از مقابل دروازه دیوید دخیا به بیرون رفت.

اما بازی بدون مشکل پیش رفت و تاتنهام در دقیقه 72 به گل رسید. پاس قرمز چپ رجیلون با هری مگوایر و اشتباه خودی مدافع انگلیسی همراه شد تا به راحتی دروازه یونایتد باز شود.

دقایقی بعد اما رونالدو دوباره به یونایتد رسید. سول با ضربه سر محکم و دقیق ستاره پرتغالی ضربه کرنر الکس تلس را دنبال کرد و در دقیقه 78 رونالدو بار دیگر دروازه تاتنهام و هوگو لوریس را باز کرد.

در وقت اضافه، سانچو فرصت خوبی را از دست داد تا یونایتد را 2-3 مقابل هوگو لوریس برد.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما