ناسا برای ماموریت های آینده خود از فناوری های نوآورانه جدید استفاده می کند

[ad_1]

برنامه طراحی خلاق پیشرفته یا NIAC ناسا از مطالعات اولیه پروژه‌هایی حمایت می‌کند که می‌توانند فناوری‌های فضایی جدید را برای مأموریت‌های آینده در اختیار فضانوردان قرار دهند. این برنامه اخیراً به 17 محقق در ایالات متحده حدود 5.1 میلیون دلار برای شروع پروژه خود اهدا کرد.

برای ادامه اکتشاف فضا، ناسا به ایده های خلاقانه و آینده نگر نیاز دارد تا به انسان ها و روبات ها در پیشرفت بیشتر کمک کند. در حال حاضر، پروژه هایی مانند ساخت لباس فضانوردان شخصی، استفاده از اکسیژن مریخ برای تنفس و ساخت یک پهپاد پرنده برای مطالعه سیاره زهره وجود دارد. NIAC مطالعاتی در حال انجام است که می تواند به ناسا کمک کند تا تجربه بیشتری کسب کند.

تا امروز 12 طرح در مرحله اول، طرح های جدید برای مطالعه انتخاب شدند و در مرحله دوم، 5 طرح مطالعاتی انتخاب شدند که به پژوهشگران اجازه می داد روی پروژه های خود کار کنند. این پروژه ها در حال حاضر در مراحل اولیه تحقیق هستند و جزو ماموریت های رسمی ناسا نیستند. پروژه های مرحله اول هر کدام 175000 دلار برای 9 ماه تحقیق و پروژه های مرحله دوم 600000 دلار برای دو سال کار دریافت کردند.

پروژه های مرحله اول

پروژه های فاز اول طراحی، طرح تکمیل یک فضاپیمای جدید با حفاظت بیشتر در برابر تشعشعات خطرناک از فضا هواپیمای برقی Soundless طراحی فضاپیمای جدیدی است که می تواند از انرژی خورشیدی برای خروج از منظومه شمسی با سرعتی باورنکردنی استفاده کند.

یکی از این پروژه ها را طراحی کنید سایه ستاره یک زمین فوتبال به اندازه یک زمین فوتبال وجود دارد که می تواند نور ستاره های دور را مسدود کند تا اخترشناسان بتوانند راحت تر سیارات فراخورشیدی و جو آنها را مطالعه کنند. علاوه بر این، ساخت پهپادی پیشنهاد شده است که بتواند به سیاره زهره رفته و با ورود به جو سیاره، مقداری از گاز و ابر زهره را جمع آوری کرده و برای بررسی بیشتر به زمین بفرستد.

پروژه های فاز دوم

پروژه های انتخاب شده برای مرحله دوم این مطالعه شامل طراحی ربات هایی است که می توانند از غارهای مریخ بالا بروند، از انرژی هسته ای برای سوخت فضاپیماها استفاده کنند و ربات های میکرو که می توانند شنا کنند و اقیانوس های کرت را کشف کنند، مانند انسلادوس، اروپا و تیتان.

علاوه بر این آثار، طرحی برای ایجاد یک جاذبه مصنوعی وجود دارد که بتواند با ساختاری چرخان چیزی شبیه به این را ایجاد کند. ممکن است پس از پرتاب چنین چیزی استفراغ کند 150 بار اندازه اصلی آن را افزایش دهید تا ساختار چرخشی ایجاد کنید که در آن فضانوردان بتوانند گرانش زمین را احساس کنند.

برای بررسی تمامی این طرح ها می توانید به وب سایت ناسا مراجعه کرده و با آن ها بیشتر آشنا شوید.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.