ناگلسمن: چهار بازیکن لورکوزن خطرناک هستند – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813648 |
13 شهریور 1400 شهریور 17:31 |
4,502 بازدید |

3
نظرات

باید در نیمه اول بهتر کار کنیم

سرمربی بایرن، چهار بازیکن خط آتش لورکوزن را بازیکنان خطرناکی توصیف کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ فردا میزبان بایرلورکوزن سوم جدول رده بندی از هفته بیست و پنجم بوندس لیگا خواهد بود. برتری 8 امتیازی بایرن از دورتموند، حاشیه امنیت خوبی ایجاد کرده است، اما مونیخی ها چیزی جز پیروزی نمی خواهند.

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:“لورکوزن چهار بازیکن بسیار خطرناک در خط حمله دارد، بنابراین ما باید مراقب آنها باشیم. من انتظار ندارم که آنها مانند زمانی که حمله فوق العاده ای انجام می دهند، بازی کنند. فکر می کنم آنها به شدت فشار خواهند آورد، اما در مجموع آنها دفاعی تر خواهند بود. و به عقب بازی کن.”

ناگلزمن گفت: بایرن در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی می کند.بله، فکر می‌کنم باید در نیمه اول بهتر عمل می‌کردیم. این کار را مقابل فرانکفورت انجام دادیم. البته این به نوع بازی حریف هم بستگی دارد که گاهی خوب شروع می‌شود، اما همچنان سقوط می‌کند و به ما اجازه می‌دهد بازی کنیم. بهتر.”

وضعیت بازیکنان: « لئون گورتزکا پیشرفت خوبی داشته و در چند روز اخیر بدون درد می دود. او در مسیر درستی قرار دارد و ما در تلاش هستیم تا او را در یکی دو هفته آینده به تمرینات تیمی بازگردانیم. سابیتس در چند روز گذشته سرماخوردگی خفیف داشته است، اما کووید نه. او الان بهتر است. آلفونسو دیویس یک معاینه پزشکی دیگر برای امروز دارد. ما هنوز باید صبر کنیم و مدتی طول می کشد تا برگردیم. هنوز گزینه ای برای چند هفته آینده نیست. آلفونسو در هفته های اخیر نتوانسته کاری انجام دهد. توماس مولر هیچ مشکلی ندارد و فردا در دسترس است.

ناگلزمن گفت: «این جنگ اوکراین است.“من فکر می کنم جنگ باید هر چه زودتر متوقف شود. تصاویر و ویدیوهایی که در اخبار می بینیم ترسناک هستند. هیچ کس نمی خواهد فرار همسر و فرزندانش را ببیند. نامزد Sabitzer در Kherson خانواده دارد و نگران است. “ما امیدواریم این اتفاق بیفتد. جنگ هر چه زودتر به پایان می رسد”

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما