نحوه طراحی سوالات کنکور 1401 + سطح سختی سوالات کنکور ۱۴۰۰

مرحله دوم المپیاد قبول شدم و وارد دوره تابستانه المپیاد شدم و در نهایت موفق به کسب مدال برنز شدم! بازم مرحله دوم المپیاد رو قبول شدم و مثل همیشه دوره تابستانه باشگاه دانش پژوهان برگزار میکنه و با گرفتن امتحانات زیاد نفرات برتر معلوم میشن.در نهایت ما هم موفق به کسب مدال نقره یک! در انتها حقیقتا من شخصا بسیار متأسفم که شما بواسطه رفتار ناصحیح مادر محترم تان ، فرصت ارزشمند ورود به مجموعه ی آقای تهرانی را از دست داده اید، اما کاری از دست کسی ساخته نیست زیرا آقای تهرانی به نحوه برخورد خانواده های دانش آموزان قبل از ورود به مجموعه مشاوره تحصیلی ما به شدت اهمیت می دهند. در ادامه برنامه کلی داوطلبانی که بیشتر از شش ماه وقت دارند یا به صورت دو دور مطالعه و جمع بندی یا یک دور مطالعه و جمعبندی کامل تعیین می شود. برای ماه رمضون زمان خوابم رو عوض کردم! بعد که از آبان تکلیفم مشخص شد بشکل جدی شروع به مطالعه کردم و مطابق برنامه قلمچی پیش رفتم البته طی سال هم فراز و فرود داشتممثلا من تا قبل انتخابات روند رو به رشدی داشتم یهو تو بازه سه هفته ایه انتخابات ساعت مطالعم به صفر رسید و فقط پیگیر اخبار و اینا بودمچون به سیاستم علاقه داشتم و این باعث افت شدیدی شد!

اگه شما کتاب زیست خیلی سبز رو الآن برای شروع مناسب نمی دونی، به شما پیشنهاد می کنم از کتاب های «من و درسام» استفاده کنی و به صورت تشریحی زیست شناسی رو مطالعه کنی. درس خواندن و آماده شدن برای کنکور و امتحانات نیازمند استفاده از اصولی ترین و بهترین روش مطالعه در دنیا ست. قطعا خیلی از رتبه های تک رقمی با رتبه های نجومی ۶ رقمی منابع تقریبا یکسانی داشتن اما تک رقمی ها ازشون هم استفاده میکنن و بارها این کتاب ها رو مرور میکنن و هم درست ازشون استفاده میکنن و برنامه ریزی درستی دارن ولی رتبه های ۶ رقمی یا گذاشتن رو طاقچه همچنان داره خاک میخوره یا اگرهم استفاده میکنن خیلی بد و غلط استفاده میکنن. زیرا اعضای گروه درس زندگی کارمندان عادی نیستند بلکه مجموعه ای از بهترین متخصصان رشته های مدیریت و روانشناسی برجسته ترین دانشگاههای داخلی و خارجی بوده و تیم دستیاران جناب تهرانی نیز از رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور بوده و اکنون نیز جزو دانشجویان موفق رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و مهندسی بهترین دانشگاههای تهران بشمار می روند و زیر سوال بردن این عزیزان به نوعی توهین به شخص دکتر تهرانی تلقی می شود.

مشاور کنکور اصفهان نی نی سایت

یکی از وظایف مشاور کنکور تجربی این است که در هر جلسه مشاوره به سوالات دانش آموز در زمینه کنکور پاسخ دهد چرا که در سال کنکور سردرگمی و استرس علت اصلی عدم دستیابی به رشته های تاپ است. توجه داشته باشید که در این زمان بندی اگر دانش آموز سال چهارم هستید، می بایست برنامه مدرسه تان هم درنظر بگیرید. با توجه به اینکه دروس تخصصی اهمیت بسیار بالاتری نسبت به دروس عمومی دارند بایستی در برنامه ریزی کنکور تجربی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و نسبت سه به یک میان دروس عمومی و اختصاصی رعایت شود به عنوان مثال اگر داوطلبی در طول روز ۹ ساعت درس می خواند بایستی ۶ ساعت را به خواندن دروس اختصاصی و سه ساعت را به خواندن دروس عمومی اختصاص دهد دقت کنید که این نسبت به صورت نسبی بوده و بسته به توانمندی داوطلب در دروس ممکن است این نسبت متفاوت باشد بدیهی است که برای دروس عمومی بایستی بیشتر فرآیند تست زنی وحل سوال مورد بررسی قرار بگیرد هر چند نکات فرار دروس اختصاصی نیز باید طی زمان های مرده داوطلبان در بین راه ، سرویس ، هنگام ورزش و…

ظاهری مشاور کنکور

پس اگر می خواهید در همان سال اول به رتبه دلخواه خود برسید، بهترین مشاور کنکور ریاضی (منبع) را برای خود انتخاب کنید. ظرفیت پذیرش رشته مهندسی عمران در کنکور سراسری چقدر است؟ کارشناس مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ ساعت ۲۴ امشب به پایان میرسد. شدیم و چون طلا نشدم باالاجبار مجبور شدم بیام کنکور! اما به یه مشکل اساسی خوردم اونم این که هفته آخر بشدت مریض شدم و نتونستم خوب بخونم و اصلا آزمونم نتونستم برم! ممنون از ما تعریف میکنی و بهمون حس خوب میدی. دقت داشته باشید که معرفی آموزشگاه های کنکور اهواز و اسم آوردن از آن ها به معنای تایید آن ها نیست و باید در انتخاب کلاس کنکور اهواز ، مشاوران و مدرسان فعال در این موسسات و آموزشگاه ها تحقیق و بررسی های لازم صورت گیرد. بنابراین ضمن درس خواندن می توانید در راستای رشته ای که در آن تحصیل می کنید به تحقیق در ارتباط با عوامل تاثیر گذار در موفقیت شغلی در رشته ی خودتان بپردازید و قبل از فارغ التحصیل شدن اطلاعات وسیعی را از بیزینش های مرتبط با رشته ی خود بدست آورید تا به محض فارغ التحصیلی و یا حتی در سال آخر تحصیل خود فرایند تولید ثروت را آغاز کنید.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.