نوار وظیفه ویندوز 11 برای تبلت ها به 22563 ارتقا یافت – زومیت

[ad_1]

پس از انتشار بیلد 22557، به‌روزرسانی بزرگ ویندوز 11، در هفته گذشته، مایکروسافت بیلد جدیدی را برای کاربران Insider در کانال توسعه دهندگان خود منتشر کرد. این به روز رسانی با شماره بیلد 22563 شناخته می شود و به دلیل تعطیلات ایالات متحده، دوشنبه گذشته کمی دیرتر از زمان معمول عرضه می شود. موارد زیادی در مورد این به روز رسانی جدید وجود ندارد زیرا دو بیلد آخر ویندوز 11 حدود یک هفته است که منتشر شده است. اما هنوز پیشرفت های جذابی وجود دارد. این بیلد تمامی ویژگی های به روز رسانی هفته گذشته را برای کاربران مبتنی بر ARM64 فراهم می کند.

به گفته XDA، بیلد 22563 ویندوز 11 همچنان بر بهبود عملکرد تبلت ها تمرکز دارد. هفته گذشته شاهد تغییراتی در ویندوز 11 بودیم که امکان تعاملات لمسی طبیعی تری را در تبلت ها فراهم می کرد و اکنون نوار وظیفه جدیدی در این سیستم عامل دیده می شود. اکنون، هنگام استفاده از تبلت های ویندوزی یا جدا کردن صفحه کلید از رایانه های هیبریدی 2 در 1، نوار وظیفه به نمای ساده ای تبدیل می شود که فقط نمادهای کلیدی سیستم مانند باتری، اینترنت و نشانگرهای صدا را نشان می دهد. اگر می‌خواهید همه برنامه‌های باز شده خود را ببندید، می‌توانید از پایین صفحه به بالا بکشید تا نوار وظیفه کامل را با نمادهای برنامه‌های خود مشاهده کنید. این تغییر فقط برای تبلت ها اعمال می شود، بنابراین کاربران دسکتاپ و لپ تاپ ویندوز 11 آن را نمی بینند.

نوار وظیفه حالت تبلت ویندوز 11

مایکروسافت همچنین در حال ایجاد تغییراتی در پنل ابزارک‌ها است، بنابراین محتوای جدید و ابزارهای شخصی شما اکنون یکپارچه شده‌اند. به این ترتیب می‌توانید همزمان محتوای بیشتری را مشاهده کنید و اگر ویجت‌های پین شده زیادی ندارید، بخش اخبار در دسترس شما خواهد بود. اما همچنان می‌توانید ویجت‌ها را به بالای پانل پین کنید.

اگر از Microsoft Edge استفاده می کنید، تغییرات این مرورگر را در بیلد جدید ویندوز خواهید دید. اکنون هنگام استفاده از Snap Assist، می‌توانید برگه‌های مخصوص Edge را به‌عنوان پیشنهاد عکس مشاهده کنید، بنابراین می‌توانید به راحتی تک تک برگه‌ها را ویرایش کنید و همه آن‌ها را یک‌جا مشاهده کنید.

ویجت های ویندوز 11

مقاله مرتبط:

نسخه جدید ویندوز همچنین از آخرین استاندارد یونیکد Emoji 14.0 پشتیبانی می کند و 37 ایموجی منحصر به فرد جدید را به سیستم عامل اضافه می کند که برخی از آنها شامل تغییر رنگ پوست می شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، ایموجی دست اکنون به شما امکان می دهد رنگ پوست را برای هر دو دست انتخاب کنید. در مجموع 112 ایموجی جدید با قابلیت افزودن رنگ پوست در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

از دیگر تغییرات بیلد جدید ویندوز 11 می توان به تنظیم خط مشی گروهی جدید برای اطلاعیه های به روز رسانی سیستم عامل اشاره کرد. در همین حال، نوار جستجو اکنون در مرورگر فایل، از جمله درایو، پوشه دانلود و مکان‌های دیگر نمایه می‌شود. همچنین، فایل‌هایی که به صورت محلی در بخش دسترسی سریع ذخیره نمی‌شوند، اکنون تصاویر کوچک را نشان می‌دهند و همچنین از اشتراک‌گذاری لینک‌های پایین پشتیبانی می‌کنند.

این آپدیت علاوه بر تمامی ویژگی ها و بهبودهای اعمال شده در بیلد 22563 ویندوز 11، برخی از مشکلات گزارش شده توسط کاربر را نیز برطرف می کند که می توانید دقیقاً در وب سایت مایکروسافت مشاهده کنید.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما