هلند در حال مرگ برای یورو (عکس)

[ad_1]

کد خبر: 1964552
در 20 سپتامبر 1402 ساعت 00:24
545 بازدید

5
چشم انداز

برد هیجان انگیز تیم کومان در خانه مقابل ایرلند

هلند موفق شد در دیداری حساس و سرنوشت ساز ایرلند میزبان را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

هلند در حال مرگ برای یورو 2024 (عکس)

به گزارش “ورش سای”، تیم ملی هلند که هفته گذشته با 3 گل از سد یونان گذشت، امشب در ششمین بازی مقدماتی یورو 2024 در خانه ایرلند به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. 1. و با 9 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به یونان در گروه B سوم خواهند شد.

در شبی با حمایت پرشور، ایرلند تهاجمی شروع کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی پس از اشتباه مدافعان هلند به گل برسد، اما مارک فلکن آن را نجات داد.

ایرلندی ها به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه چهارم، ویرجیل فن دایک صاحب یک ضربه پنالتی برای هند شد. آدام آیدا ضربه دروازه بان هلند را به گل اول میزبان تبدیل کرد تا نتیجه 1-0 شود.

1923295

شاگردان رونالد کومان پس از تثبیت این گل برای جبران وارد کار شدند و در دقیقه 18 موفق به گلزنی شدند. کودی خاکپو در محوطه جریمه یک پاس عمقی زیبا به دنزل دامفرس زد. گاوین بازونو مهاجم هلندی برای جلوگیری از باز شدن دروازه تیمش با خطا مواجه شد و داور بلافاصله روی سوت او یک پنالتی اعلام کرد.

1923298

کودی خاکپو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و دروازه بان ایرلندی علیرغم تشخیص جهت ضربه خود توانست گل تساوی را به ثمر برساند و تیم ها با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

1923296

ایرلند که برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود به پیروزی خانگی نیاز داشت، نیمه دوم را با حمایت کامل تماشاگران خود شروعی تهاجمی کرد، اما نتوانست گل دوم را به ثمر برساند تا اینکه ضربه بازیکن تعویضی هلندی دروازه را باز کرد.

1923297

وات وکهورست که در اوایل نیمه دوم به جای دالی بلیند وارد زمین شد، پاس کودی خاکپو را به یک شوت بدون توقف تبدیل کرد تا نتیجه 2-1 برای میهمان باشد.

بازیکنان هلند پس از به ثمر رساندن گل دوم، بازی را تا پایان به خوبی کنترل کردند و 3 امتیاز مهم خارج از خانه را به دست آوردند که آنها را امیدوار به صعود کرد. شاگردان کومان با این پیروزی 9 امتیازی شدند و پس از فرانسه (15) و یونان (9- با تفاضل گل بهتر) در رده دوم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفتند.

1923293

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما