هوندا و سونی با هم خودروهای برقی تولید خواهند کرد

[ad_1]

سونی و هوندا آنها یک یادداشت تفاهم امضا کردند که در آن یک شرکت جدید در زمینه طراحی و فروش با آنها همکاری خواهد کرد. ماشین های برقی نصب خواهد شد. این شرکت جدید که هنوز نامش اعلام نشده، قرار است در سال جاری تاسیس شود و اولین مدل خودروی برقی را برای امسال به فروش برساند. 2025 برنامه ریزی شده است.

بر اساس این گزارش، هوندا اولین مدل را تولید خواهد کرد و شرکت جدید آن را طراحی، توسعه و به فروش خواهد رساند، در حالی که سونی پلت فرم خدمات حمل و نقل خود را توسعه خواهد داد. با وجود شرکت جدید، تخصص هوندا در تولید و بازاریابی خودرو قابلیت های سونی ارتباطات و سرگرمی در زمینه حسگرهای تصویر با هم ترکیب خواهند شد.

مدیر عامل شرکت کنیچیرو یوشیدا در بیانیه ای گفت:

از طریق مشارکت ما با هوندا، که تجربه و دستاوردهای جهانی گسترده ای در صنعت خودرو در طول سال ها به دست آورده و همچنان به پیشرفت های انقلابی در این زمینه ادامه می دهد، هدف ما تبدیل فضای حمل و نقل به یک فضا است. با تمرکز بر ایمنی، سرگرمی و سازگاری توسعه دهید.

بیانیه هوندا در مورد این همکاری

هوندا

توشیهیرو مدیرعامل هوندا نیز می گوید:

شرکت جدید در خط مقدم نوآوری، تکامل و گسترش حمل و نقل در سرتاسر جهان خواهد بود و رویکردی گسترده و جاه طلبانه برای ایجاد ارزش فراتر از انتظارات و رویاهای مشتری اتخاذ می کند. ما این کار را با استفاده از آخرین فناوری هوندا و دانش زیست محیطی و ایمنی انجام خواهیم داد و دارایی های فناوری هر دو شرکت را همسو می کنیم. در حالی که سونی و هوندا شباهت های تاریخی و فرهنگی زیادی دارند، حوزه های تخصص آنها در فناوری بسیار متفاوت است. بنابراین، من معتقدم که این اتحاد فرصت های بسیاری را برای آینده حمل و نقل ارائه خواهد کرد.

سونی مدتهاست که قصد خود را برای ورود به دنیای خودرو اعلام کرده است، اما این اولین اقدام جدی آنهاست. این شرکت یک خودروی الکتریکی مفهومی به نام Vision-S را در CES 2020 و دنباله ای به نام Vision-S 02 را در CES 2022 معرفی کرد. در آن زمان، سونی همچنین اعلام کرد که قصد دارد یک شرکت جدید به نام Sony Mobility را در بهار 2022 راه اندازی کند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما