ورزش ها؛ رئال با ارلینگ هلند به پایان رسید :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811246 |
29 فروردین 1400 شهریور 15:24 |
30,585 بازدید |

17
نظرات

پس از مذاکرات بیشتر در موناکو

یک مجله نزدیک به بارسلونا گزارش داد که ارلینگ هالند با رئال مادرید به توافق رسیده است.

ورزش 3، “رئال مادرید با وکیلی از ارلینگ هلند و پدرش بر سر قرارداد مقدماتی ترجیحی به توافق نهایی رسیده است.” این ادعایی است که امروز مجله ورزشی بارسلونا مطرح کرده است. بر این اساس رئال گامی جدی برای جذب ستاره نروژی دورتموند برداشت.

اسپورت می نویسد اواخر ژانویه جلسه ای بین نمایندگان رئال و “رافائلا پیمنتا”، دست راست وکیل برزیلی و مدیر برنامه های هلندی مینو رایولا برگزار شد. تیم رئال مادرید برای دیدار با شوامنی هافبک موناکو به موناکو رفته بود اما فرصت دیدار با پیمنتا برای هلند را از دست داد. پس از چندین دور مذاکره، سرانجام دو طرف به توافق رسیدند و البته هنوز مشخص نیست که این انتصاب از پیش طراحی شده بود یا تصادفی.

پدر هالند نیز در این مذاکرات حضور داشت و با مشورت پسرش نظر نهایی خود را اعلام کرد. مینو رایولا به دلیل بیماری چندین هفته تحت نظر پزشکان بود و اجازه حضور در جلسات را نداشت اما همه چیز با هماهنگی این ایجنت ایتالیایی انجام شد.

طبق این قرارداد، رئال مادرید نسبت به بارسا و سیتی، دو باشگاه دیگری که هلند را می خواهند، برتری خواهد داشت. البته در مورد جدایی، همه چیز به بازیکن بستگی دارد و اگر او متوجه شود که تابستان امسال بهترین فرصت برای جدایی از دورتموند است، رئال مادرید باید برای مقابله با او گامی جدی بردارد و با دورتموند وارد مذاکره شود. رابطه رئال و دورتموند بسیار خوب است و مادرید امیدوار است که 75 میلیون یورو مورد نیاز خود را به 60 میلیون یورو کاهش دهد و لوکا یوویچ را به خدمت بگیرد.

البته هدف اصلی سران رئال حضور در دورتموند تا تابستان 2023 است که قرارداد کریم بنزما هلندی به پایان می رسد. رئال برای تابستان امسال کیلیان امباپه را در اولویت قرار داده است و خوشبین است که بتواند یک زوج هلند-امباپه برای تابستان 2023 داشته باشد.
در هر صورت اگر هلند در تابستان امسال قصد جدایی دارد، طبق قرارداد فعلی، رئال باید برای جذب او اقدام کند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما