وقتی حشرات از بین بروند چه چیزی جای آن را می گیرد؟ – زومیت

[ad_1]

فروپاشی جمعیت حشرات می تواند اکوسیستم را مختل کند. دانشمندان تعجب می کنند که آیا روبات ها و پهپادها می توانند این شکاف را پر کنند. با این حال، اگر به اندازه کافی سریع عمل نکنیم و فروپاشی امپراطوری های کوچک حشرات باعث فروپاشی کل اکوسیستم شود، چه؟

با توجه به ماهیت ناپایدار جوامع، به راحتی می توان پیش بینی کرد که چگونه کاهش ذخایر برخی از مواد غذایی و کاهش جمعیت حیات وحش، رنج های مستمری را برای جوامع آسیب پذیر و فقیر به همراه خواهد داشت، و شاید درگیری هایی که کمبود منابع ضروری را در پی خواهد داشت.

در حال حاضر، برای رسیدگی به مشکل کاهش جمعیت حشرات، امیدواریم پروژه هایی در مراحل اولیه انجام شود: ایجاد گرده های اصلاح شده ژنتیکی مقاوم در برابر بیماری ها و مواد شیمیایی، یا ساخت دستگاه هایی که گیاهان را گرده افشانی می کند تا به بارور شدن گیاهان کمک کند. .

دانشمندان دیگر در حال تقلید و بازسازی ظاهر و عملکرد حشرات هستند. محققان دانشگاه هاروارد روبات های کوچکی اختراع کرده اند که می توانند شنا کنند و بدون آسیب بر موانع غلبه کنند.

محققان هلندی با الهام از مگس‌های میوه و حرکت سریع بال‌های آن‌ها روباتی با بال‌های مایلار ساختند. مایلار ماده ای است که در تولید پتوهای فضایی استفاده می شود. ربات دانشگاه دلفت (DelFly) در دانشگاه صنعتی دلفت قادر به معلق ماندن و چرخش است و می تواند خیلی سریع در عرض چند ثانیه به انسان برسد.

متج کراسکمحققی که روی این پروژه کار می کند می گوید که حتی قبل از شروع کار روی دلفی تحت تأثیر چابکی و آگاهی فضایی حشرات قرار گرفته است. روبات های کاراساک جایگزین کاملی برای مگس ها یا زنبورها نیستند. با طول بال های آنها 33 سانتی متر، 55 برابر بزرگتر از مگس میوه هستند. همچنین همچنان مشکل حمل مقادیر زیادی گرده بدون از دست دادن قدرت مانور آن وجود دارد.

پهپاد برای گرده افشانی گیاهان / پهپاد

شاید راه حل این مشکل ارتشی بزرگتر از هگزاکوپتر باشد. مانند ناوگانی که توسط شرکت آمریکایی Drapcopter اداره می شود، باغ سیب خود را برای اولین بار در شهر نیویورک در سال 2018 به طور خودکار گرده افشانی کرد. شاید پاسخ یک بازوی روباتیک پیشرفته باشد که می تواند از دوربین ها، چرخ ها و هوش مصنوعی برای مکان یابی و گرده افشانی خستگی ناپذیر گیاهان استفاده کند.

به گفته یکی از کارشناسان برجسته خود، وزارت کشاورزی ایالات متحده بودجه یکی از این تلاش ها را تامین می کند. مانوج کرکی دانشگاه ایالتی واشنگتن گفت که این یک جایگزین واقعی برای فرآیند گرده افشانی طبیعی خواهد بود و انتظار می رود حتی کارآمدتر و حتی موثرتر از گرده افشان های طبیعی مانند زنبورها باشد.

حشره شناسان از هر گونه پیشنهادی مبنی بر اینکه حشرات گرده افشان قابل مقایسه با فناوری هستند بیزارند. دیو گلسون این زیست شناس بیان می کند که زنبورها در گرده افشانی گل ها بسیار ماهر هستند. دلیلش این است که آنها حدود 120 میلیون سال است که توانایی های خود را تقویت کرده اند.

علاوه بر این، تقریباً 80 میلیون کندوی زنبور عسل در جهان وجود دارد که هر کدام با ده ها هزار زنبور پر شده است که به طور رایگان غذا می خورند و تولید مثل می کنند. گلسون پرسید: “هزینه جایگزینی آنها با روبات ها چقدر است؟” او می پرسد. این متکبرانه است که فکر کنیم می‌توانیم آن را بهبود بخشیم.»

وقتی به راه‌حل‌های فناوری فکر می‌کنیم، شاید بهتر باشد بیشتر به این فکر کنیم که چرا برای آنها تقاضا وجود دارد. به عنوان مثال، اگر بخواهیم در مناطق کوچکتر به صورت فشرده تر کشاورزی کنیم تا فضای بیشتری برای حیات وحش فراهم کنیم، رویکرد کشاورزی عمودی بر محصولاتی است که در انبارها و ظروف در طول سال با استفاده از نور LED و هیدروپونیک روی هم چیده شده اند. با استفاده از خاک و آفت کش ها، احتمالاً با گرده افشان های روباتیک سازگارتر خواهد بود.

حشرات به عنوان غذا / حشرات

جوامع غربی ممکن است با مفهوم غذا خوردن شهودی به عنوان راهی برای نجات حشرات دست و پنجه نرم کنند. پهنه‌های وسیعی که ما به بیابان‌های تنوع زیستی تبدیل کرده‌ایم، اغلب حتی مستقیماً غذای انسان را تأمین نمی‌کنند. یک سوم کل زمین های قابل کشت برای تولید علوفه حیوانات استفاده می شود که یک چهارم زیستگاه عاری از یخبندان جهان را پوشش می دهد.

میلوما (لارو سوسک تیره) و جیرجیرک منابع عالی پروتئین هستند که می‌توانند در فضاهای بزرگ و محدود تکثیر شوند، جایگزین‌های مخرب کمتری برای رژیم‌های غذایی سنتی غربی هستند و استرس ناشی از فعالیت‌های کشاورزی کشنده حشرات مانند تغییر آب و هوا و استفاده را کاهش می‌دهند. مواد شیمیایی و تخریب زمین کمک می کند.

آرنولد ونهویسحشره شناس هلندی که 20 گونه از حشرات را خورد. او می گوید: «مشکلات زیست محیطی ناشی از خوردن حشرات بسیار کمتر است. آنها هم خوشمزه هستند. یک روز، زنبورهای روباتی ممکن است به ما کمک کنند، و تغییر در نحوه غذا خوردن ما ممکن است به کاهش سرعت تخریب بدن حیاتی باشکوه روی زمین کمک کند.

معیارهای موفقیت در جلوگیری از حملات حشرات باید برای حیوانات دیگر سخت‌گیرانه‌تر از آنچه ما فکر می‌کنیم باشد. زیرا برخلاف حیواناتی مانند کرگدن سفید شمالی یا ببر بنگال، ما نمی‌توانیم آخرین سوسک‌ها را به راحتی ببینیم.

مقالات مرتبط:

حشرات خواص شگفت انگیزی دارند. به عنوان مثال، زنبورهای گرده می توانند فوتبال بازی کنند و برای مراقبت از کندوهای جوان به خواب می روند و تجربیات خوب و بد را به خاطر می آورند. سوسک کمانچه شبیه ویولن است و وقتی از پهلو به آن نگاه کنیم کاملا صاف دیده می شود. پروانه سلطنتی زیباست و بین پاهایش شهد گل می‌چشد. ما همه حشرات را از دست نمی دهیم. با این حال دیوید واگنر حشره شناس می گوید:

آینده زندگی زمینی بسیار ساده است. ما حشرات خواهیم داشت. اما ما گونه های بزرگ را از دست خواهیم داد. فرزندان ما دنیای کوچکتری خواهند داشت. این چیزی است که ما به آنها می دهیم.

مطالعات علمی اخیر نشان می دهد که کاهش جمعیت زنبور عسل باعث کاهش تولید محصولات مهم کشاورزی مانند سیب، زغال اخته و گیلاس شده است. پرندگان حشره خوار نه تنها در مزارع فرانسه، بلکه حتی در مناطق دورافتاده جنگل های بارانی آمازون در حال کاهش هستند. واگنر و همکارانش اخیرا اذعان کردند که جمعیت بسیاری از حشرات در سراسر جهان سالانه 1 تا 2 درصد کاهش می یابد و اگر این اقدام انجام نشود، مطمئناً این وضعیت وخیم می تواند بدتر شود.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما