ویندوز 11 برای اجرای برنامه های اندروید به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟ | دیجیاتو

[ad_1]

اولین آپدیت بزرگ ویندوز 11 چند روز پیش منتشر شد که ویژگی اصلی آن پشتیبانی و عملکرد است. برنامه های اندروید این بر روی سیستم عامل جدید مایکروسافت است. اکنون مایکروسافت جزئیات بیشتری در مورد این ویژگی منتشر کرده است و ظاهراً قرار است این برنامه ها را اجرا کند. سیستم قدرتمند تو نیاز داری.

ویندوز 11 به طور کلی برای نصب و اجرا مشخصات سخت افزاری این نسبتا متوسط ​​است، حداقل یک پردازنده دو هسته ای 1 گیگاهرتزی از اینتل، AMD یا کوالکام، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و غیره دارد. با این حال، هنوز هم مالکیت خارج از دسترس افراد عادی است.

با وجود تقریبا آخرین به روز رسانی های اصلی کاربر 1000 اپلیکیشن اندروید روی ویندوز و اگرچه مایکروسافت در ابتدا می گوید فقط آنها را نصب و اجرا کنید فروشگاه برنامه آمازون اکنون باید مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای آنها را توضیح دهید.

16 گیگابایت رم برای اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11!

ویندوز 11

با توجه به اطلاعات داده شده، برای اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11 حداقل برای بهترین عملکرد به 8 گیگابایت رم و البته مایکروسافت نیاز دارید رم 16 گیگابایت را پیشنهاد انجام شده.

هر چند نسخه پایه سرفیس لپ تاپ 4 با 8 گیگابایت رم و پردازنده Core i5 اینتل و قیمت 980 دلاری نمی تواند برنامه های اندروید را نیز اجرا کند یا به عبارتی بسیاری از کاربران برای این کار نیاز به ارتقا رم دستگاه خود دارند! برای انجام این کار، برای مثال، باید لپ تاپ 16 گیگابایتی Surface را با قیمت 1499 دلار پیکربندی کنید!

ویژگی های مورد نیاز برای اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11
حافظه رم 8 گیگابایت (حداقل) و 16 گیگابایت (توصیه می شود)
نوع حافظه داخلی SSD
پردازنده دستگاه شما باید الزامات ویندوز 11 را برآورده کند. به عنوان مثال، نسل هشتم Core i3، Raizen 3000، Snapdragon 8c یا بالاتر
نوع پردازنده x64 یا ARM64

مایکروسافت همچنین توصیه می کند که کاربران بتوانند برنامه های اندروید را اجرا کنند. مجازی سازی فعال سازی (مجازی سازی) در ویندوز 11

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما