گوشی گیمینگ Lenovo Legion Y90 با SSD RAID 0 + UFS 3.1 معرفی شد – زومیت

[ad_1]

لنوو به طور رسمی گوشی گیمینگ Legion Y90 را معرفی کرد. این گوشی از فن های خنک کننده استفاده می کند و بدنه پشتی آن با نور RGB تزئین شده است. مجهز به تراشه اسنپدراگون نسل هشتم کوالکام، نرخ تازه سازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز را ارائه می دهد.

لنوو جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ پرچمدار خود با نام Legion Y90 را معرفی کرد. این شرکت از فن های خنک کننده و نور RGB در پشت دستگاه استفاده کرده است. دوربین پشتی این دستگاه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی است. این محصول به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز مجهز شده است.

lenovo legion y90

Legion Y90 صفحه نمایش بزرگ 6.92 اینچی دارد. اگرچه این صفحه نمایش از فناوری E4 سال گذشته استفاده می کند، اما لنوو ادعا می کند که ویژگی هایی مانند نرخ تازه سازی بهبود یافته، تأخیر 3.4 میلی ثانیه ای و روشنایی فوق العاده 1300 نیت این نقص را جبران می کند.

Y90 از دکمه های خاصی در لبه کناری استفاده می کند که می توان از آنها در حین بازی استفاده کرد. بسته به بازی، کاربران می توانند از کنترل های L1، L2، R1 و R2 استفاده کنند. لنوو همچنین حساسیت فشار بخش‌های بزرگ صفحه نمایش در سمت چپ و راست را افزایش داده است که ظاهراً می‌تواند تجربه جدیدی از بازی‌های موبایلی را ارائه دهد. همچنین دارای بلندگوهای دوگانه و موتور خطی محور X پیشرفته است.

lenovo legion y90

پنل پشتی Lenovo Legion Y90 نیز میزبان ویژگی های جذابی است. فن های دوگانه این دستگاه بر روی بدنه پشتی نصب شده اند و بخشی از سیستم خنک کننده Frostbite M را در ارتباط با سایر اجزای غیرفعال مانند صفحات گرافن و محفظه بخار تشکیل می دهند.

لنوو ادعا می کند که سطح سیستم خنک کننده Y90 معادل 68849 میلی متر مربع است که به خوبی می تواند دمای دستگاه را کاهش دهد. این گوشی با باتری 5600 میلی آمپر ساعتی از فناوری شارژ سریع 68 واتی نیز پشتیبانی می کند. پرچمدار جدید بازی لنوو به طور پیش فرض رابط کاربری ZUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می کند. این دستگاه تا 4 گیگابایت رم مجازی را پشتیبانی می کند. این بدان معناست که کاربران می توانند از مقداری حافظه ذخیره سازی گوشی به عنوان رم اضافی استفاده کنند.

lenovo legion y90

مقاله مرتبط:

لنوو همچنین اعلام کرد که مدل پریمیوم Y90 با چهار گیگابایت رم مجازی به 22 گیگابایت خواهد رسید. یعنی رم واقعی این دستگاه 18 گیگابایت است. این مدل تنها دستگاهی است که از حافظه ذخیره سازی جدید UFS + SSD استفاده می کند.

Y90 دارای 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه 128 گیگابایت SSD برای سرعت بخشیدن به خواندن اطلاعات است. قیمت مدل 64 گیگابایتی Y90 با 18 گیگابایت رم از 792 دلار شروع می شود. مدل 256 گیگابایتی با رم 16 گیگابایتی با قیمت 633 دلار عرضه خواهد شد. لنوو هنوز تاریخ عرضه جهانی این محصول را اعلام نکرده است.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما