پنالتی بود عذرخواهی رسمی کمیته داوران اورتون – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813198 |
19 اسفند 1400، 14:46 |
3,355 بازدید |

یکی
نظرات

لیورپول داغ است

کمیته داوران انگلیس تصمیم بحث برانگیز داور در بازی اورتون سیتی را که می تواند بر سرنوشت قهرمانی لیگ تاثیر بگذارد، محکوم کرد.

به گزارش “ورزش سه”، دیدار اورتون و منچسترسیتی از هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس سه روز پیش در ورزشگاه گودیسون پارک برگزار شد که شاگردان پپ گواردیولا با تک گل دقیقه 82 فیل فودن موفق شدند. ممتاز باشید

اورتون بلافاصله پس از گل فرصتی برای تساوی داشت اما تصمیم بحث برانگیز داور 36 ساله کریس کاوانا این موقعیت را از تیم میزبان سلب کرد.

رودری در دقیقه 85 بازی در محوطه جریمه توپ را مهار کرد. بازیکنان اورتون بلافاصله پس از این صحنه به داور اعتراض کردند و یک پنالتی اعلام کردند. داور برای بررسی صحنه جرم از VAR کمک گرفت و تصمیم نهایی او این بود که در کمال ناباوری به کار خود ادامه دهد!

با نگاهی به صحنه می توان متوجه شد که توپ در داخل محوطه جریمه به دست بازیکن سیتی اسپانیا برخورد کرده و تشخیص نوع برخورد سخت به نظر نمی رسد. با این حال، کاوانا هند را به عنوان خطای پنالتی تشخیص نداد تا از یک اشتباه بزرگ در میان اعتراض و خشم هواداران و بازیکنان میزبان جلوگیری کند.

درست بعد از این صحنه شاهد حملات مجازی به داور در توییتر بودیم. کریس کاوانا، داور مسابقه زیرزمینی اشتون در منطقه منچستر، در برخی از این توییت‌ها به دلیل حمایت از تیم شهر خود محکوم شد و برخی اشتباهات عجیبی را که اخیرا مرتکب شده است، ذکر کردند.

پس از پایان مسابقه، اشلی کول، سرمربی اورتون به دلیل اعتراض به داور، به دلیل دریافت کارت زرد جریمه شد.

اورتون ها از تصمیمات داور در بازی های اخیر عصبانی شده بودند و حداقل از فرانک لمپارد و تیمش عذرخواهی رسمی خواستند. پس از این رویداد؛ اورتون به دلیل قضاوت جنجالی اخیر در مسابقات خود از داوران لیگ برتر شکایت کرده است.

تصمیم داور می تواند بر سرنوشت قهرمانی لیگ برتر تاثیر بگذارد و سیتی یک بازی و 6 امتیاز از لیورپول جلوتر است. اورتون در انتهای جدول به شدت به امتیاز نیاز داشت.

ساعتی پیش اسکای اسپورت در گزارشی اختصاصی اعلام کرد که کمیته داوران فوتبال انگلیس به اشتباه داور اعتراف کرده و هم داور وسط و هم تیم VER با عدم اعلام پنالتی اورتون اشتباه کرده اند.

مایک رایلی، رئیس کمیته، شخصاً از طریق تماس تلفنی با فرانک لمپارد سرمربی اورتون و مدیر عامل باشگاه، بیل کانرایت، عذرخواهی کرد. اتفاقی خارق‌العاده در فوتبال انگلیس که شدت تراژدی داور در بازی اورتون و سیتی را نشان می‌دهد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما