چالهان اوغلو: میلان طرفدار لیورپول خواهد بود! :: ورزش سه

[ad_1]

من می خواهم ببینم لیورپول چقدر قوی است.

هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر ترکیه ای تاکید کرد که این تیم شانس گلزنی زیاد مقابل لیورپول را نخواهد داشت.

کد خبر: 1810815 –
26 آوریل 1400 سپتامبر 18:17 –
8,486 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، هاکان چالهانوغلو پس از انتقال جنجالی از میلان به اینتر به یکی از بهترین بازیکنان نراتزوری در ماه های اخیر تبدیل شده است. بازی فردا شب مقابل لیورپول اولین بازی اینتر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان پس از ده سال خواهد بود و هاکان چالاهاان اوغلو هافبک ترکیه ای در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که مشتاق دیدار با یورگن کلوپ است.

هاکان چالاهان اوغلو گفت: در هر دو بازی مقابل رئال مادرید خوب بازی کردیم و با وجود اینکه گل نزدیم موقعیت های زیادی خلق کردیم البته همیشه موقعیت های زیادی برای دروازه حریف ایجاد می کنیم اما فردا فقط دو فرصت خواهیم داشت. یا سه فرصت، بنابراین ما باید از آنها نهایت استفاده را ببریم و من انتظار یک بازی نزدیک و نزدیک بین اینتر و لیورپول را دارم.

اینتر همیشه می خواهد برنده شود و این تیم فصل گذشته اسکودتو را به دست آورد. همه از مربی و بازیکنان اینجا به من کمک کردند. در پست جدیدی بازی می کنم که دوستش دارم و بیشتر با توپ بازی می کنم. به لطف مربی و تیم فنی پیشرفت کرده ام، آنها همیشه به ما کمک می کنند و با تمام توانم در زمین هستم.

تیم مورد علاقه بازیکنان میلان؟ من دوستان زیادی در این تیم دارم اما فکر نمی کنم از اینتر حمایت کنند. به هر حال من برام مهم نیست فقط مواظب خودم هستم. ما باید به خوبی برای این بازی آماده شویم و این تنها چیزی است که به آن اهمیت می دهم.

من در این شش ماه یک جام بردم، می خواهم جام حذفی ایتالیا را ببرم و لیگ قهرمانان یک رویا است. فردا باید متحد شویم و ارزش های خود را ثابت کنیم. اگر بخواهیم آن طور که می خواهیم در زمین باشیم، می توانیم خوب عمل کنیم. لیورپول هافبک های فعالی دارد، اما ما باید با قدرت روحیه تیمی خود به راه خود ادامه دهیم. من مدت زیادی منتظر این بازی بودم و می خواهم ببینم لیورپول چقدر قوی است.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما