ژاوی: سخت است، اما شاید ما هم بردیم! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1812917 |
09 سپتامبر 1400 شهریور 02:11 |
2,353 بازدید |

0
نظرات

جو بارسا عالیه

ژاوی هرناندز احتمال قهرمانی بارسا در لالیگا را رد نمی کند.

در دیدار پایانی شب سوم از هفته بیست و ششم لالیگا، تیم های فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو عصر امروز در ورزشگاه نوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که بارسلونا میزبان این دیدار را با برتری 4 بر صفر به پایان رساند.

گل های تیم تحت هدایت ژاوی را اوبامیانگ در دقیقه 37، عثمان دمبله در دقیقه 73، لوک دانگ در دقیقه 90 و ممفیس دپای در دقیقه 3+90 به ثمر رساندند. چهار گل

بارسلونا پیش از این در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با نتیجه 4 بر 2 ناپولی را شکست داده بود و در هفته بیست و پنجم لالیگا در مستایا با نتیجه 4 بر 1 والنسیا را شکست داده بود. با توجه به پیروزی 4 بر 2 مقابل اتلتیکو مادرید، این چهارمین برد کاتالان ها در 6 بازی اخیر آنها از 6 فوریه است.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت: انتظار چنین تغییری را داشتم چون خیلی خوب کار کردیم و حس مثبتی در تیم وجود داشت. بیلبائو امشب حریف سرسختی بود و خیلی خوب دفاع کرد. برای بردن مشکل داشتیم اما در دقایق پایانی 3 گل دیگر به ثمر رساندیم و با 4 گل بازی را بسته ایم.

به حریف فرصت ندادیم و بعد از از دست دادن توپ خوب پرس کردیم و توپ را پس گرفتیم. ما سعی کردیم در هفته های گذشته همینطور بازی کنیم و حالا نتیجه را می بینیم. ما همچنین ارتباط خوبی با هواداران داشتیم و از این بابت بسیار خوشحالم.

ژاوی ادامه داد:بازیکنانی اضافه شدند که تفاوتی در تیم ایجاد کردند. فقط خبرهای خوبی از تیم شنیده شد و جو عالی است.

تمدید شده با دمبل: « این به او و باشگاه ربط دارد. من از دمبله دفاع کردم که مثل یک حرفه ای واقعی عمل می کند. او خوب تمرین می کند و در زمین تفاوت ایجاد می کند. من او را در بهترین حالتش می بینم. “ما امشب همان هالتر را دیدیم که دوستش دارم.”

بابا:” او در واقع توپی را از دست نمی دهد و خیلی ساده و روان بازی می کند. بابا خطوط را کاملاً پوشش می دهد و بسیار شبیه اینیستا است. استعدادهای زیادی مانند پدر در دنیای فوتبال وجود ندارد.

شانس قهرمانی“من هیچ احتمالی را رد نمی‌کنم. می‌دانم که رئال و سویا بسیار قوی هستند و برای ما با اختلاف در صدر جدول هستند. ما اکنون چهارم هستیم و هدفمان رسیدن به مقام سوم است. سپس مقام دوم و در صورت امکان. اولین مکان.”

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما