کیسه هوای Sony LinkBuds با طراحی منحصر به فرد معرفی شد | دیجیاتو

[ad_1]

سونی جدیدترین کیسه هوای بی سیم خود را معرفی کرد. این ایربگ سونی است LinkBuds نام دارد، از طراحی منحصر به فرد Open Air استفاده می کند و طراحی متفاوتی با سایر ایربگ های موجود در بازار دارد.

کیسه هوای ژاپنی که در رنگ های سفید و مشکی موجود است، طراحی حلقه ای شکل دارد که داخل گوش قرار می گیرد. مثل کیسه هواست ایرپاد 3 سری سیلیکونی نداره و کاملا توی گوش جا میگیره.

Sony LinkBuds Airbnb

ویژگی ها و قابلیت های فنی Sony LinkBuds

در داخل این ایربگ با سوراخی مواجه هستیم که به ما امکان می دهد در حین گوش دادن به صدای محیط به موسیقی گوش دهیم. این رویکرد مشابه عینک های آفتابی مجهز به سیستم صوتی و هدفون های القایی استخوانی است.

این ایربگ سونی به دلیل عدم تداخل با صدای محیط در اکثر مواقع قابل استفاده است. در واقع، برخی از کسب و کارها باید از محیط اطراف خود آگاه باشند، اما همچنان می خواهند به موسیقی که LinkBuds ارائه می دهد گوش دهند.

این ایربگ سبک وزن همچنین دارای قابلیت حذف نویز در تماس است تا حواس افراد هنگام صحبت پرت نشود. سونی از تراشه یکپارچه V1 با درایور حلقه 12 میلی متری در LinkBuds استفاده کرده است تا صدای خوبی را به کاربران ارائه دهد. همچنین توانایی کنترل تطبیقی ​​صدای صدا را داریم که با توجه به محیط، صدا را بهینه می کند.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما