گوشی های پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 22 در ایران رونمایی شد – زومیت

[ad_1]

داریا همراه پایتخت در سال 1397 با هدف واردات مستقیم گوشی و تبلت سامسونگ راه اندازی شد و پس از مدتی با در نظر گرفتن نیاز بازار و ارائه خدمات به مشتریان، واحد خدمات پس از فروش را با نام داریا سرویس تاسیس کرد. داریا می گوید تمامی قطعات مورد استفاده در فرآیند تعمیرات در این قسمت به صورت مستقیم از سامسونگ خریداری شده و خدمات مجموعه تحت نظارت سامسونگ ارائه می شود.

Galaxy S22 Ultra

رضا امامیمدیر روابط عمومی این شرکت در مراسم رونمایی از خانواده گوشی های تلفن همراه سامسونگ S22 فاش کرد که داریا همراه با فروش حدود 5 میلیون دستگاه در دوره سه ساله فعالیت خود در بین سایر واردکنندگان تلفن همراه در ابتدای فعالیت خود در رتبه چهارم قرار گرفت. .

آمار فروش این شرکت به تفکیک سال:

  • سال 1398: 992 هزار دستگاه
  • سال 1399: 1500000 دستگاه
  • سال 1400: 2143 هزار دستگاه

داریا حمرا بین 65 تا 70 درصد از سهم اصلی بازار این شرکت بر اساس نظرسنجی از ایران و 99.8 درصد از فروشندگان، به عنوان بزرگترین ضامن گوشی و تبلت سامسونگ شناخته می شود.

رضا امامی دریا همراه

سهم داریا از بازار گوشی و تبلت سامسونگ 40 درصد است و از مجموع برندهای کشور در ویترین های کشور بین 18 تا 20 درصد سهم دارد. رضا امامی با شعار «ما دارایی ها همیشه پیشتازیم» اهداف شرکت داریا را در 8 دسته زیر خلاصه کرد:

  • اصالت کالا را تضمین کنید
  • سرعت خدمات برای خدمات پس از فروش
  • دسترسی بالا
  • اصالت قطعات
  • کیفیت محصول مناسب بازار ایران (حداکثر تلاش برای واردات گوشی های منطقه خاورمیانه و…)
  • خدمات با کیفیت بالا
  • برخورد مناسب با مشتری
  • مقرون به صرفه و کم هزینه با توجه به نوسانات بازار ارز

آیا همراه اخیراً دو تجربه موفق از واردات گوشی همزمان با عرضه جهانی داشته است، تجربه اول مربوط به واردات گوشی S21 FE حدود سه ماه پیش است که همزمان با فروش جهانی آن انجام شد و تجربه دیگر مربوط به خرید است. تعداد گوشی های خانواده گلکسی اس 22 در ایران. ، 72 ساعت تا 96 ساعت پس از عرضه جهانی. خانواده گلکسی اس 22 سامسونگ شامل سه گلکسی اس 22 اولترا، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 می شود. 18 ماه گارانتی موبایل داریا در ایران به فروش می رسند.

بیشتر آقای علی فلاح‌پوروی به معرفی مدیر خدمات پس از فروش داریا و خدمات این بخش پرداخت و در خصوص پروژه های آتی داریا سرویس توضیحاتی ارائه کرد.

فلاح پور رسالت داریا همراه در ارائه خدمات را «تغییر مفهوم گارانتی در ذهن مخاطبان ایرانی» توصیف کرد و به 14 شعبه و 48 نمایندگی این شرکت در سراسر ایران اشاره کرد و توضیح داد که داریا همراه پس از فروش، دسترسی مشتریان را افزایش می دهد. عدم ارائه خدمات حضوری، خدمات پستی؛ به این ترتیب امکان ارسال و عودت گوشی از طریق پست برای مشتریان بدون پرداخت هزینه ارسال فراهم می شود.

علی فلاح پور - داریا همراه

فلاح پور همچنین بیان کرد: در 4 ماه گذشته به طور متوسط ​​ماهانه 3700 تا 4000 تماس تلفنی دریافت شده است که به این معناست که تعداد افرادی که برای دریافت خدمات پس از فروش مراجعه می کنند زیاد است. بیشتر این مراجعات در ماه های اخیر به دلیل تکثیر سویه آمیکرون از طریق مراجعه حضوری و سرپایی است.

داریا همراه، مدیر خدمات پس از فروش، میانگین زمان پذیرش تعمیر و تحویل گوشی به مشتری (شاخص TAT) 4 روز، خدمات بیش از 3 روز (شاخص LTP) 26 روز، نرخ بازگشت تلفن (شاخص CRR) حداقل و رضایت مشتری نرخ (شاخص CMI) خدمات موبایل داریا 86 درصد واحد پذیرش و خدمات پس از فروش داریا همراه دارای 31 تکنسین است که 8 نفر از آنها گواهینامه تعمیرات سطح 3 سامسونگ را اخذ کرده اند.

فلاح پور همچنین اعلام کرد که داریا به تمامی فاکتورهای ذکر شده در گارانتی های شرکت پایبند بوده و از نرم افزار خدمات پس از فروش شرکت خود به نام ERP برای ارائه خدمات بهتر به مشتری استفاده می کند. این نرم افزار اختصاصی نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه موجود در کشور تجربه کاربری بهتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

علی فلاح پور - داریا همراه - مرکز تماس

به گفته فلاح پور، مرکز تماس داریا همراه اولین و تنها مرکز تلفنی است که به صورت 24 ساعته در بخش خدمات پس از فروش موبایل در ایران خدمات ارائه می دهد. حتی در زمان تحویل همچنین آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهد بود. شاخص رضایت مشتریان از خدمات داریا 86 درصد و رضایت از نگرش کارکنان 90 درصد اعلام شد.

فلاح پور در خصوص آموزش ها و خدمات یکپارچه تیم مرکز تماس سیار افزود: تمامی پرسنل شرکت آموزش های لازم را برای ارائه بهترین خدمات حتی قبل از تبلیغ جهانی محصولات دریافت کردند. وی در پایان پروژه های آینده داریا همراه را به شرح زیر معرفی کرد:

  • خدمت مراجعین ناشنوا یا کم شنوا از طریق تماس تصویری یا ملاقات حضوری با کمک پرسنل آموزش دیده
  • ارائه خدمات در محل (خدمات خانگی)
  • خدمات دیجیتال (سرویس دیجیتال)
  • سالن ورزش شخص خیلی مهم ارائه خدمات مناسب برای و مشتریان گوشی های پرچمدار
  • سالن ورزش B2B ارائه خدماتی که پاسخگوی نیاز سازمان ها باشد
  • ایجاد خدمات در شهرهای بدون نمایندگی
  • استفاده كردن جعبه های قابل بازیافت برای حمل گوشی های معیوب (جعبه تعمیر)
  • تحویل سریع و تعمیر سریع
  • دریا را شارژ کنیدنصب شارژر یا پاور بانک در مراکزی مانند فرودگاه ها
  • استفاده كردن هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل تماس های دریافتی به مراکز تماس

رضا امامی در پاسخ به خبرنگار زومیت در خصوص پردازنده های وارد شده توسط گوشی های خانواده S22 سامسونگ به ایران، گفت:

با توجه به اینکه واردکنندگان دیگر خانواده گوشی های گلکسی اس 22 را در هر دو پردازنده نسل 8 اسنپدراگون و اگزینوس 2100 وارد می کنند، داریا همراه نیز همین کار را انجام می دهد. اما در حال حاضر تمامی گوشی های وارد شده به کشور قبل از سال 1401 به پردازنده های نسل هشتم اسنپدراگون مجهز خواهند شد.

مدیر روابط عمومی داریا همراه نوسانات قیمت پرچمداران سامسونگ را اینگونه توضیح داد:

این شرکت برای تعدیل قیمت ها در تلاش است تعداد زیادی گوشی از این خانواده را در ایران تهیه کند اما به دلیل عمده فروشی داریا همراه نمی تواند با قیمت های ارائه شده در بازار تداخل داشته باشد.

داریا حمرا - رویداد

داریا همراه در حال حاضر تنها در زمینه واردات و خدمات پس از فروش گوشی و تبلت سامسونگ فعالیت می کند و قصد ورود به سایر قطعات این برند مانند لپ تاپ و حتی ورود به حوزه واردات برندهای دیگر را ندارد. این شرکت اعلام کرده است که سری دوم گوشی های خانواده سری S22 با همان قیمت سری اول از 23 اسفند در ایران عرضه می شود.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما